Xiaomi оголосила Apple «війну не на життя, а на смерть»

Xiaomi в черговий раз заявила про свій серйозний намір протягом найближчих кількох років стати лідером ринку смартфонів.

Засновник і виконавчий директор Xiaomi Лей Цзюнь (Lei Jun) заявив у китайській соціальній мережі Weibo, що компанія зосередиться на висококласному сегменті світового ринку смартфонів, щоб безпосередньо конкурувати з Apple, намагаючись заповнити порожнечу, залишену Huawei.

«Ми прагнемо повністю зрівнятися з Apple з точки зору продукту і досвіду та стати найбільшим брендом високого класу в Китаї в наступні три роки», – підкреслив Цзюнь.

Він також описав конкуренцію з Apple в сегменті смартфонів високого класу як «війну не на життя, а на смерть», і Xiaomi має намір її виграти.

Таким чином, найближча мета китайського виробника – очолити китайський ринок смартфонів, а потім вже переходити до глобального.

До речі, у четвертому кварталі 2021 року Apple обігнала Vivo і вперше за шість років стала провідним брендом смартфонів у Китаї. Одночасно Apple стала провідним постачальником смартфонів у світі: кожен п’ятий проданий смартфон був iPhone.

Джерело South China Morning Post

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше