Влада США порекомендували Tesla замінити пам’ять на старих електрокарах: під відкликання може потрапити 10% авто компанії

Випущені до 2018 року електромобілі Tesla Model X та Model S оснащувалися головним пристроєм з твердотілою пам’яттю, що володіє обмеженим ресурсом за кількістю циклів перезапису, що з часом позбавляло машину частини функцій. Влада США тепер підштовхує виробника до масштабної кампанії по відкликанню старих авто, яка торкнеться кожен десятий випущений нею електромобіль.

Як зазначає CNBC, американське агентство з безпеки дорожнього руху NHTSA рекомендувало Tesla відкликати 158 176 електромобілів Model S та Model X, випущених до 2018 року включно, щоб замінити швидко «зношуваний» твердотілий накопичувач на більш довговічний. Проблема полягає в тому, що відмова в роботі пам’яті в багатьох випадках позбавляє автовласника доступу до функцій, керованим через сенсорний дисплей на центральній панелі. Якщо в ряді випадків відключаються функції, що впливають на комфорт (управління кліматичною системою або електропідігрівом), то в інших виникаючі обмеження могли безпосередньо впливати на безпеку руху, оскільки бортові системи позбавлялися зворотного зв’язку з водієм.

Для електромобілів Tesla Model S, випущених в період з 2012 по 2015 роки, відсоток відмов твердотільної пам’яті в головному пристрої досягав 17%, для випущених в період з 2016 по 2018 роки цей показник знизився до 4%. За розрахунками NHTSA, навіть випущені у 2018 році електромобілі цієї моделі в ста відсотках випадків можуть зіткнутися з відмовою в роботі пам’яті в найближчі десять років. З цієї причини відомство збирається рекомендувати Tesla провести відгук всіх електромобілів Tesla Model S та Model X, випущених до 2018 року. У сукупному автопарку машин цієї марки вони складуть приблизно 10%, тому для Tesla дана кампанія відкликання обернеться серйозними витратами.

Зараз Tesla визнає подібні випадки гарантійними, але обмежує пробіг машини сотнею тисячею миль і вісьмома роками експлуатації. В принципі, за віком під дію оновленої гарантії підпадають навіть самі ранні екземпляри Tesla Model S, а ось обмеження по пробігу може стати перешкодою до здійснення гарантійного ремонту. Якщо Tesla візьметься провести відгук електромобілів, то він охопить і ті машини, які могли не підпадати під дію гарантії. Компанія не зобов’язана цього робити, тому останнє слово буде за нею.

Джерело CNBC

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше