В Україні продовжує збільшуватись кількість імпортерів пального

Послаблення контролю цін з боку держави призвело до збільшення кількості імпортерів, що в внаслідок конкуренції призвело до зниження цін на пальне.

З початку війни кількість юридичних осіб, які декларують ввезення дизельного пального, зросла майже у п’ять разів. Про це в своїй авторській колонці пише експерт Консалтингової групи «А-95» Артем Куюн.

Зокрема станом на липень минулого року дизпальне імпортувала 71 компанія, а вже у липні-2022 їх кількість виросла до 355. При цьому значний приріст було зафіксовано в червні-липні – плюс 196 юрособи.

Кількість імпортерів бензинів у липні цього року зросла до 105, тоді як у липні минулого року іх нараховувалось біля 36. Щодо постачальників автогазу, то торік їх було в середньому 73, зараз — майже 114.

На думку Артема Куюна, така активізація імпортерів призвела до профіциту автогазу на ринку й злету імпорту дизпального, внаслідок чого вже почали знижуватися ціни.

«На ринку пального назріває серйозна штовханина. Криза вщухала трошки повільніше, ніж починалася, але теж швидко. Ціни в гурті вже тестують дно, а маржа повертається до нормативної. Проте не у всіх. Під час боротьби з дефіцитом залишитися без збитків поталанить не всім – більшість ситуативних постачальників очікує жорстке приземлення», — вважає експерт.

Зазначимо, збільшенню кількості імпортерів сприяло скасування урядом державного регулювання цін у травні 2022 року.

Джерело enkorr

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше