В Україні дозволили продавати пальне стандарту Євро-3

Кабмін офіційно опублікував вимоги до пального Євро-3 і Євро-4.

Уряд вніс зміни до технічного регламенту (ТР) вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових і котельних палив, згідно з якими допускається виготовлення й обіг нафтопродуктів екологічних класів Євро-3 і Євро-4.

Документ за підписом прем’єр-міністра Дениса Шмигаля опубліковано на урядовому вебсайті. Зміни чинні до кінця воєнного стану.

Основними відмінностями екологічних класів є вміст сірки й об’ємна частка бензолу. Для стандарту Євро-5 вміст сірки складає не більше 10 ppm, для Євро-4 – 50 ppm, для Євро 3 – 150 ppm. Відповідно допуски бензолу складають 1%, 3% і 5%.

Згідно зі змінами до ТР, обіг пального класу Євро-3 і Євро-4 дозволяється лише за умови проведення процедури оцінки відповідності кожної партії за модулем F1. Нагадаємо, що вимогу оцінювання відповідності палив, що імпортується з країн ЄС, було призупинено.

Ініціативу уряду спрямовано на подолання в Україні паливної кризи. Зміни, зокрема, дадуть змогу легалізувати виробництво нафтопродуктів на міні-НПЗ. За підрахунками Консалтингової групи «А-95», на міні-НПЗ випускалося близько 35 тис. т бензину й до 10 тис. т дизпального, більшість із якого належить до класу Євро-3 і Євро-4.

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Джерело 24tv
You might also like
Комментарі
Loading...