У США випробували одноразові фанерні вантажні дрони (відео)

Дешеві безпілотники з фанери та алюмінію будуть скидати з літаків і вертольотів над гарнізонами військових. БПЛА точно опустять на землю вантаж вагою до 725 кг – але самі в процесі розваляться.

Стартап Logistics Gliders розробив партію дешевих безпілотників для агентства перспективних розробок Пентагону DARPA і Корпусу морської піхоти США. Партія дронів призначена для доставки вантажів для наземних загонів.

Як пояснює Popular Mechanics, нова методика дозволить налагодити більш ефективну і точкову доставку вантажів в зоні військових дій.
Зазвичай контейнери скидали на парашутах, але часто вантаж після некерованого падіння опинявся на ворожій території. До того ж пілоти вантажних літаків і вертольотів ризикували, виконуючи подібні місії.

Logistics Gliders запропонувала іншу тактику. Літак або вертоліт може летіти далеко від передової, скидаючи дешеві безпілотники з фанери та алюмінію. БПЛА самостійно доставить вантаж військовим, а льотчикам не доведеться ризикувати життям.

Першим проєктом стартапу став дрон з розкладним крилом LG-1K довжиною 3,2 м з розмахом крила 7 м. Його розробили для морпіхів США. Апарат може перевозити припаси масою до 320 кг і розвиває швидкість до 250 км / г. Пристрій виконує місії під управлінням оператора або на автопілоті.

Компанія поки провела 12 експериментальних льотних місій.

На висоті 60 м дрон розкриває парашут і здійснює посадку, але при необхідності пристрій здатний опуститися на землю без підтримки.
Особливу увагу розробники приділяють інтеграції з нинішньою транспортною системою армії. Для транспортування LG-1K підійдуть конвертоплани V-22 Osprey, військово-транспортні літаки C-130 і KC-130 від Lockheed Martin, а також вертольоти UH-60 і CH-53 від Sikorsky. Деякі апарати вміщають до 18 дронів одночасно.

Для DARPA стартап створив модель більшої місткості LG-2K. Його довжина доходить до 4 м, а розмах крила становить 8,3 м. Цей БПЛА спустить на землю до 725 кг.

Вартість апаратів компанія не називає, але експерти оцінюють кожен безпілотник в $ 4500-11000
Дрони для транспортування вантажів набувають все більшої популярності, проте більшість компаній створює багаторазові апарати. У листопаді Mobile Recon Systems представила гібридний дрон, який в різних модифікаціях може піднімати від 45 до 90 кг вантажів.

Джерело logisticgliders

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше