У наступному році в Японії буде спущений на воду перший електричний танкер

Електрифікація водного транспорту рухається не так активно, як наземного, але електричні катери й пороми вже з’являються. Незабаром до них приєднаються і більш великі судна. Наприклад, танкер e5, в трюмах якого, за іронією, буде традиційне пальне.

За деякими розрахунками, за рік експлуатації всього сотня океанських контейнеровозів генерує стільки ж викидів, скільки всі легкові автомобілі у світі. І з урахуванням історії розвитку і масштабів індустрії одних намірів або законодавчих заходів, щоб очистити цю індустрію, явно недостатньо.

Японський e5 Project – консорціум вантажних і інженерних компаній – будує перші два 62-метрові танкери на замовлення Asahi Tanker. Вони будуть використовуватися для доставки палива в Токійській затоці. Силову установку розробляє Kawasaki Heavy Industries, повідомляє New Atlas.

Кожен танкер водотоннажністю 500 тонн буде оснащений двома літій-іонними акумуляторами Orca ESS на 1740 кВт * год виробництва Corvus Energy. Вони будуть живити мотори двох гвинторульових колонок, які забезпечать крейсерську швидкість приблизно в 10 вузлів (19 км / г). Точний запас ходу батарей не вказано, сказано лише – «багато годин».

Нові танкери e5 будуть не тільки чистими, але і більш тихими, створюючи менше вібрацій і шуму, ніж традиційні двигуни, так що для екіпажу умови роботи стануть більш комфортабельними. До того ж у разі природного катаклізму в регіоні Токійської затоки судно зможе забезпечити електрикою служби порятунку.
Обидва судна будуть побудовані суднобудівним заводом Imura. Перший танкер планують спустити на воду в наступному році, наступний – у 2023.

Додайте SUNDRIES у вибрані джерела Google Новини

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Джерело newatlas
Коментарі
Loading...