У мережі Київстар стався масовий збій: абонентам обіцяють нарахувати бонусні послуги

Робота сервісів вже відновлена, але деякі абоненти досі мають проблеми зі зв’язком та інтернетом. У компанії просять перезавантажити телефон.

Користувачі “Київстару” масово скаржаться на роботу зв’язку та інтернету мобільного оператора. За інформацією прес-служби, у ніч проти 27 квітня стався короткостроковий збій у роботі інформаційних систем. Постраждалим обіцяють нарахувати бонусні послуги.

Оператор отримав безліч скарг у соціальних мережах на роботу мережі та інтернету: “Київська область – відучора досі немає мобільного інтернету”, “Одеса – немає зв’язку взагалі, відсутня мережа”, “У мене Домашній інтернет Київстар, постійно збої”, “Немає зовсім покриття – Львівська область”, “Київська область. Зв’язку досі немає”, “Тернопільська область. Ні зв’язку, ні інтернету”.

“Сьогодні вночі відновлено роботу сервісів, з якими були тимчасові складнощі. Наші технічні фахівці доклали максимальних зусиль, щоб відновити їх якнайшвидше, адже ми розуміємо важливість зв’язку в цей непростий час. Якщо у вас все ще є певні складнощі, то ми радимо перезавантажити телефон або увімкнути режим “У літаку”, – йдеться у повідомленні прес-служби “Київстару”.

Київстар отримав обладнання від зарубіжних партнерів для збільшення ємності мережі

У компанії додали, що вже працюють над нарахуванням бонусних послуг клієнтам, які зіткнулися із проблемою. Про їх обсяг та умови нарахування повідомлять пізніше.

Джерело ubr

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше