У магазинах «Сільпо» знову з’явилася послуга самовивозу замовлень

Компанія Fozzy Group нещодавно відновила роботу доставки продуктів із магазинів «Сільпо», а зараз повернула ще одну послугу.

Що відомо

Йдеться про самовивіз замовлень. Про це компанія оголосила на офіційній сторінці магазину у Facebook. Тобто користувачі тепер знову можуть оформлювати та оплачувати покупки онлайн, а потім забирати їх в зручний час у магазині без черги на касі. Товар доступний на офіційному сайті та у додатку «Сільпо» (App Store /Google Play). Послуга безкоштовна.

Джерело GaGadget

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше