У Київстарі технічний збій – домашній інтернет та інші послуги працюють з перебоями третій день поспіль

Останні два дні певна частина абонентів Київстару отримувала дуже дивні сервісні SMS — частина користувачів з подивом виявила сповіщення про блокування номеру та зняття позапланове списання місячної абонплати.

Судячи з усього, технічний збій виявився серйознішим, ніж здавалось. Третій день поспіль домашній інтернет та різні послуги від Київстару працюють з перебоями. На момент оновлення цієї замітки мобільний застосунок не працює, а служба підтримки вочевидь не справляється зі скаргами від користувачів. Принаймні якщо судити по різким дописам з критикою у соцмережах. Ми будемо слідкувати за ситуацією, та публікувати оновлення в міру їх надходження.

Висловлюючи невдоволення в соцмережах клієнти, яких торкнулася ситуація, у виразах не соромились (перепрошуємо за твіти з нецензурною лексикою, але вже як є). Зі скарг не зрозуміло, чи відбувалось списання коштів насправді.

В Київстарі, не вдаючись у подробиці, пояснили ці повідомлення технічною помилкою та попросили постраждалих звернутись до служби підтримки компанії.

Окремо компанія наголосила, що сервіси, що були надані не коректно через дану технічну помилку, будуть компенсовані. З цього можна зробити висновок, що у деяких випадках кошти все-таки списувались.

Яку кількість абонентів торкнувся цей збій, не уточнюється.

Джерело itc

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше