TikTok призупинить розвиток інструментів електронної комерції у США та Європі

Хоча TikTok і залишається одним зі світових лідерів у розважальній сфері, комерційні функції платформи такого феноменального успіху поки не демонструють: як передає Financial Times, адміністрація сервісу вирішила скоротити свої плани щодо впровадження інструментів «живих» продажів у США та Європі — у цих регіонах вони майже не мають попиту.

З кінця минулого року TikTok тестує функції онлайн-продажів у Великій Британії, проте відчутних успіхів експеримент не приніс: рекламні ефіри на майданчику не набрали ні великої аудиторії, ні великих продажів, а деякі блогери взагалі вибули з проектів TikTok Shop. Спочатку вважалося, що вже зараз електронна комерція TikTok дебютує в Німеччині, Франції, Італії та Іспанії, а до осені платформа планувала вийти на США. Однак тепер адміністрація сервісу хоче налагодити продаж хоча б у Великій Британії, тому що в Азії все вийшло.

Онлайн-шопінг за участю інфлюенсерів приносить компанії ByteDance, що володіє TikTok, значні доходи, особливо в Douyin, китайській версії сервісу, де трансляції набули статусу великих культурних заходів, вигідних і платформі, і блогерам, і продавцям. Ця формула поки що працює не скрізь: західний споживач дійсно все активніше купує в Instagram*, YouTube і тому ж TikTok, і навіть Amazon вже почала інвестувати у продажі на стрімах, але досить масовим цей тренд поки не став на жодному майданчику.

Джерело ft

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше