TikTok планує вийти на ігровий ринок

TikTok тестує ігри у застосунку для вʼєтнамських користувачів, пише Reuters. Це є частиною планів компанії ByteDance, що володіє TikTok, щодо виходу на ринок ігор, зазначають чотири джерела видання.

Перехід до ігор підвищить дохід TikTok від реклами, а також кількість часу, який користувачі проводять у застосунку.

Вʼєтнам із технічно підкованим населенням у віці до 35 років є привабливим ринком для соцмереж – TikTok, Meta, YouTube і Google.

TikTok, що належить китайській компанії ByteDance, планує розширити пропозицію ігор на інші країни Південно-Східної Азії уже в третьому кварталі року.

У TikTok заявили, що компанія протестувала впровадження ігор на базі HTML5 у співпраці зі сторонніми розробниками ігор і студіями, такими як Zynga Inc. Водночас у компанії відмовилися коментувати свої плани щодо В’єтнаму або ширші ігрові амбіції.

Джерело liga

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше