Tesla заробила $14,1 млрд у 2022 році — це новий абсолютний рекорд для компанії

Tesla третій рік поспіль завершує у плюсі, але зниження цін та попиту сигналізують про серйозні проблеми попереду.

Згідно зі звітом автовиробника, у четвертому кварталі 2022 року йому вдалось заробити $3,7 млрд чистого прибутку при $24,3 млрд доходу. У порівнянні з аналогічним періодом попереднього року ($2,8 млрд) зафіксовано зростання на 59%.

Це третій рік, який Tesla завершує у плюсі, заробивши загалом у 2022-му $14,1 млрд чистого прибутку — порівняно з $5,5 млрд у 2021 та лише $721 млн у 2020-му.

За останні три місяці компанія поставила клієнтам 405 278 автомобілів та 1,3 млн автомобілів за рік загалом (трохи не досягнувши своєї мети у 50-відсоткове зростання за рік).

Четвертий квартал, дійсно, був періодом справжньої боротьби для Tesla, яка стикнулася зі зниженням попиту, старінням лінійки та посиленням конкуренції з боку інших автовиробників. Купівля Маском Twitter призвела до подальшого різкого падіння курсу акцій Tesla — на цілих 65% протягом року. За даними Bloomberg, це неабияк вплинуло на власні капітали Маска, який став першою людиною в історії, яка втратила $200 мільярдів доларів.

“Після безпрецедентного гіперзростання за останні кілька років на ринку електромобілів, який, по суті, був створений Маском, тепер Tesla стикається з жорсткою конкуренцією з усіх боків. До цього додається поведінка самого Маска, який фактично перетворився з супергероя в червоній накидці на лиходія в очах багатьох інвесторів після того, як фіаско Twitter, яке все ще триває, кинуло темну тінь на акції Tesla”, — написав аналітик Wedbush Ден Айвз.

Tesla вважається лідером електрифікації автомобільної промисловості, разом з тим маючи світову першість з продажів електромобілів. Аналітики вважають, що нещодавнє зниження цін компанією є лише останньою ознакою того, що ринок електромобілів може вступити у фазу “струсу” — коли на ринку багато електромобілів, скорочується час очікування та падають ціни. Tesla знизила ціни спочатку в Китаї, а потім і в США, що, на думку експертів, було спробою збільшити попит до кінця року.

Але якщо Маск залишиться генеральним директором Twitter, незрозуміло, чи будь-яке зниження цін допоможе відновити імідж Tesla.

“Tesla — це Маск. А Маск — це Tesla”, — пише Айвз.

Джерело theverge

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше