Tesla витрачає на розробку електромобілів у 6 разів більше конкурентів

Згідно зі звітом StockApps.com, Tesla вкладає в R&D по $2984 у розрахунку на один вироблений електрокар — у шість разів більше, ніж у середньому інвестують провідні автоконцерни. Зокрема, інвестиції компанії Ілона Маска в розробку і дослідження більше колективного бюджету на цілі всієї «великої трійки Детройту» – Ford, GM та Chrysler.

«Tesla витрачає на дослідження та розробки більше, ніж будь-який інший автовиробник, щоб зберегти своє лідерство в галузі технологій для електромобілів. І якщо ви спитаєте, чому вона це робить, в Tesla відповідять, що це необхідно, щоб клієнти залишалися задоволеними, а це головний фактор, який утримує її в автомобільному бізнесі», – прокоментував дослідження аналітик StockApps.com Едіт Рідс.

За даними аналітиків, інвестиції в R&D охоплюють не тільки самі електромобілі, але і супутні технології та виробничі рішення. Використовуючи великі інвестиції, Tesla прискорює розробку моделей, підвищує рівень їх безпеки та інтегрує в електромобілі нові технології. Додаткова перевага автовиробника — статус “повністю електрифікованого бренду“.

На відміну від Ford, GM та інших традиційних концернів, Tesla не повинна балансувати між ДВЗ і акумуляторними платформами — всі інвестиції спрямовані на одну галузь, а значить прогрес йде швидше, упевнені експерти. Судячи з усього, ця бізнес-модель працює — зараз електромобілі бренду є легковими автомобілями, що найбільше продаються у світі.

У StockApps.com також відзначили незвичайний підхід Tesla до маркетингу. Середній за галуззю показник витрат на ці цілі становить $485 на один вироблений електромобіль. Ford і Toyota витрачають по $468 та $454 на машину для просування своїх продуктів, а GM та Chrysler — по $394 і $664 відповідно. У той час рекламний бюджет Tesla дорівнює нулю. Щобільше, в американського бренду навіть немає маркетингового підрозділу.

Незвичайний підхід Tesla до реклами пояснюється двома факторами. Завдяки тому, що компанія займає позицію одного з найшвидших брендів у світі, а її засновник і гендиректор Ілон Маск активно веде соціальні мережі та часто з’являється на публіці, Tesla сама по собі є «маркетинговим магнітом». Аналітики заявили, що виробник електромобілів домінує в пресі та соціальних мережах і, в цьому питанні, помітно обходить будь-яких конкурентів, тому не потребує оплачуваних згадок.

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше