Теплові насоси електромобілів Tesla, якими так пишається Ілон Маск, почали виходити з ладу

Впровадження в конструкцію кліматичної системи електромобілів Tesla Model 3 та Model Y теплових насосів дозволило підвищити ефективність витрачання заряду тягової батареї без шкоди для комфорту людей, які перебувають у салоні, в холодну пору року. Але канадські регулятори, після скарг клієнтів Tesla на відмови у роботі теплових насосів, розпочали розслідування, яке може змусити компанію зайнятися вирішенням цієї проблеми.

За інформацією Electrek, проблема з тепловими насосами в електромобілів Tesla виникає не вперше, але раніше компанія намагалася вирішити її оновленням програмного забезпечення або заміною дефектних датчиків. Деякі з автовласників зіткнулися з необхідністю заміни компресора та системи клапанів, за відсутності гарантійного покриття подібний ремонт коштував би $4000. В окремих випадках Tesla рекомендує клієнтам стежити за станом повітроводів у районі капота, які в зимовий час часто блокуються льодом, ускладнюючи циркуляцію повітря в кліматичній системі та створюючи додаткове навантаження для теплового насоса. У такій ситуації компанія рекомендує або попередньо прогрівати електромобіль, щоб лід на вході в повітропровід розтанув, або видаляти таку перешкоду вручну.

Теплові насоси інших виробників мають властивість погано працювати при температурі повітря нижче мінус 15 градусів за Цельсієм, але Tesla пишалася тим, що розв’язала цю проблему запровадженням подвійного контуру. Тим не менш, на півночі США та Канаді стали фіксуватися випадки відмов у роботі теплових насосів за температури близько мінус 30 градусів Цельсія. Електромобіль зберігає можливість пересуватися, але при цьому опалення взагалі не працює. За повідомленнями Reuters, канадських регуляторів у цій історії найбільше бентежить те, що при тепловому насосі, який не працює, швидко покривається інеєм лобове скло, обмежуючи видимість і створюючи загрозу безпеці руху.

Канадська влада вже отримала близько 16 скарг від клієнтів, і тепер Tesla може зіткнутися з необхідністю відкликати електромобілі, які оснащені тепловими насосами, які, своєю чергою, експлуатуються в цій північній країні. Машини колишніх років випуску тепловими насосами не оснащувалися, тому їх проблема не стосується. У 2020 році Ілон Маск (Elon Musk) висловив захоплення досконалістю конструкції теплового насоса кросоверів Model Y, назвавши його «одним із найкращих інженерних витворів, які він бачив».

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше