Toyota розпочала продаж найдешевших електромобілів

Новинка доступна лише корпоративним покупцям у Японії й класифікується, як низькошвидкісний транспорт або квадроцикл з кузовом.

Купити ультракомпактний електрокар можуть лише корпоративні клієнти, включаючи органи влади, а широкому загалу новинка буде доступна лише з 2022 року.

Мініатюрний електрокар Microlino за 12 тисяч євро йде у виробництво наступного року. Світлодіодна оптика спереду розтягнулась майже на всю ширину електрокара, задні ж ліхтарі мають вертикальну орієнтацію вздовж віконних стійок, як у мінівенів. Кузовні панелі C+pod виконані з пластику, як у класичного Smart Fortwo, тому маса електрокара становить 670-690 кіло.

Габарити C+pod: 2490 / 1290 / 1550 мм, колісна база – 1780, кліренс – 145 мм; радіус розвороту – 3,9 м. Передня підвіска типу Макферсон, з дисковими гальмами, а ззаду конструкція спрощена – балка та барабанні гальма. Колеса – 13-дюймові з шинами 155/70 R13.

Салон вузенького електрокара має ширину 1100 мм. Оздоблення всередині виконано з матеріалів, які застосовують у вагонах метро та квадроциклах – стійкого до зносу та ушкоджень. Розміщені поруч два екрани мають монохромну кольорову схему. Усі клавіші управління винесені на панель під центральним екраном, а на кермі немає жодної кнопки.

Електромотор 1RM максимальною потужністю 12,5 к.с. (9,2 кВт) розміщений ззаду, на задню вісь передаються і його оберти. Максимальна швидкість “електричного квадроцикла” не перевищує 60 км/год.

Літієва батарея місткістю 9,06 кВт-год вбудована в днище та обіцяє запас ходу в 150 км по циклу WLTC Japan. “Автомобіль має повний комплекс обладнання для забезпечення безпечного щоденного водіння”, повідомляє виробник.

Toyota C+pod доступний для корпоративних парків у двох комплектаціях, за ціною від 1 650 000 ієн (близько 452 тисяч гривень або 16 тисяч доларів) та від 1 716 000 ієн (470 тисяч гривень, 16,6 тисячі доларів). Toyota каже, що вже понад 200 організацій мають зацікавленість у C+pod.

В Україні єдиний низькошвидкісний електрокар на ринку – це китайський ANAIG Quick з кріслами, розміщеними один за одним. Він має скромніші характеристики, ніж новинка Toyota, але у вільному продажу та з цінником у чотири рази нижчим – близько 120 тисяч гривень.

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше