Стартап Ample показав технологію швидкої заміни батарей в електромобілях

Каліфорнійський стартап Ample представив універсальну систему для швидкої заміни акумуляторних блоків в електричних автомобілях. Станції Ample діють повністю автономно, займають мало місця та виконують встановлення нових батарей протягом 10 хвилин. Стартап вже приступив до тестування своєї системи — п’ять станцій були встановлені в Каліфорнійській затоці, а першим клієнтом Ample стала компанія Uber, яка використовує електричні Nissan Leaf у своїх таксопарках.

За заявами самої компанії, Ample прагне допомогти як автовиробникам, так і власникам електромобілів. Акумуляторні блоки — це найдорожча частина сучасних авто з електричними двигунами, а значне розширення запасу ходу та швидкості зарядки робить їх ще дорожчими. У цій ситуації розробники електромобілів або йдуть на компроміси, або сильно завищують вартість. А Ample пропонує під’єднатися до своєї платформі, щоб одночасно знизити експлуатаційні витрати для виробників та вартість електромобілів для кінцевого споживача.

«Заміна акумуляторів — це хороша ідея, тому що вона повертає вас до того, що ви робите з бензином. Коли ви зупиняєтеся і фізично вводите якийсь тип енергії в машину та їдете. В цьому і є ще одна перевага: яку б кількість енергії ви не споживали, ви можете отримати її дуже швидко. При зарядці, якщо ви хочете перемістити багато енергії потужністю 100 кВт, вам буде потрібно дуже велика зарядний пристрій», — пояснив президент Ample Джон де Соуза.

В процесі заміни акумуляторів автономна станція Ample підіймає електромобіль над землею, витягує розрядженні модулі та замінює їх на аналогічні, але заряджені. Протягом 10 хвилин автомобіль повертається на дорогу з повною зарядкою, а отриманий модуль займає вільну комірку в станції зарядки. Всі дії виконуються без участі людини — за допомогою роботизованих маніпуляторів.

Кожна станція Ample заряджає відразу кілька акумуляторів всередині роботизованої конструкції, тому — на відміну від звичайних заправок для електромобілів — пристрої стартапу не потребують великої потужності. Крім того, що такий підхід дешевше традиційних рішень, Ample отримує ще одну перевагу — компанії не потрібні особливі дозволи від регуляторів, а швидкість розгортання зростає в кілька разів. Встановлення та запуск однієї станції, як правило, займає близько тижня, повідомили представники Ample в розмові з ArsTechnica.

Що стосується підтримки наявних електромобілів, то Ample врахувала, що не кожен автоконцерн погодиться проєктувати свої моделі під вимоги одного стартапу. З цієї причини Ample заздалегідь зв’язується з OEM-виробником акумуляторів, а потім розробляє структурну раму для кожної батареї, яка інтегрується в роботу станції. Таким чином система поступово розширюється та отримує підтримку електромобілів від будь-якого автовиробника.

Гендиректор компанії Халед Хассуна також зазначив, що Ample вже працює з чотирма з десяти провідних автовиробників, але не став називати компанії. Зараз стартап офіційно підтримує тільки Nissan Leaf.

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше