Similarweb показав де українці купували більше електроніки в жовтні

В основі рейтингу інтернет-магазинів електроніки лежать дані компанії Similarweb, яка надає послуги веб аналітики, глибокого аналізу даних і бізнес-аналітики для міжнародних корпорацій.

У рейтинг увійшли інтернет-магазини, що пропонують відвідувачам широкий асортимент електроніки, мобільної та побутової техніки. Серед них – великі бренди, які володіють великою мережею магазинів, а також компанії, які торгують виключно в інтернеті.

В цілому, останнім часом можна відзначити тенденцію, що все більше компаній, які не можуть дозволити собі відкриття мережі офлайнових представництв, або йдуть торгувати на популярні маркетплейси, або самі трансформуються в них. В даному рейтингу ми розглядаємо ті магазини електроніки, які продовжують розвивати власну інтернет-інфраструктуру та торгувати самостійно, вдаючись до допомоги прайс-агрегаторів.

Як і в попередньому звітному періоді, в жовтні тільки перша десятка розглянутих інтернет-магазинів змогла подолати відвідуваність в 1 мільйон користувачів або підійшла до цієї цифри максимально близько.

 

Відвідуваність, млн (жовтень 2020)

Причому перші 6 рядків рейтингу як і раніше займають інтернет-представництва великих торгових мереж електроніки. Як ми вже відзначали, очевидна причина цього – впізнаваність брендів, а також можливість “помацати” товар та забрати його в зручному місці, без переплати за доставку.

Всупереч тому, що склад першої шістки лідерів залишився тим же, всередині неї не обійшлося без конкурентної боротьби. Перше місце, з великим відривом займає «Алло». А ось на друге місце піднявся інтернет-магазин «Фокстрот», який додав 250 тисяч відвідувачів, відтіснивши мережа Comfy на третє місце.

Попри те, що «Цитрус», MOYO та «Ельдорадо», теж показали непогану динаміку зростання відвідуваності, додавши в середньому, по 100 – 200 тисяч відвідувачів в жовтні, величина розриву між ними не дозволила їм суттєво змінити свої позиції.

Не обійшлося без перетасовок і за межами Топ-10. Свої позиції змогли поліпшити C.ua та Enko.com.ua, потіснили Avic.ua та ttt.ua.

Якщо поглянути на наведену нижче діаграму, можна оцінити, як частки ринку розподілені між учасниками рейтингу. Так, інтернет-сайт мережі «Алло» збирає 21% всіх потенційних покупців, а вся перша шістка – 75%. Тобто, всім іншим інтернет-магазинах, що не володіє гучними впізнаваними брендами й розгалуженою мережею, залишається всього 25% пирога.

Хочемо звернути увагу на те, чому тут нема Розетки. А тому що цей магазин вже торгує всім, і віднести його до магазинів електроніки, вже, напевно, некоректно. Але все-таки, Розетка на сьогодні відбирає найбільше покупців із всіх можливих сфер онлайн торгівлі.

Джерело internetua

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше