Samsung 16-й рік поспіль посідає перше місце на ринку телевізорів

Південнокорейський виробник електроніки Samsung у 2021 році знову зайняв перше місце за обсягом поставок телевізорів на глобальний ринок, шістнадцятий рік поспіль залишаючись його лідером, випливає з дослідження компанії Omdia.

За підрахунками аналітиків, частка Samsung на світовому ринку телевізорів у 2021 році склала 19,8% за кількістю проданих пристроїв, а в грошах – 29,5%. Протягом останніх п’яти років Samsung нарощувала продажі телевізорів преміумклас, і чималою мірою її успіху сприяв випуск QLED-моделей.

З моменту запуску телевізорів з QLED-екранами у 2017 році Samsung вже поставила на ринок 26 млн одиниць. Згідно зі звітом Omdia, тільки у 2021 Samsung було поставлено 9,43 млн QLED-телевізорів. У попередні роки динаміка постачання виглядає так:

2017 – 0,80 млн одиниць;
2018 – 2.60 млн одиниць;
2019 – 5,32 млн одиниць;
2020 – 7,79 млн одиниць.
На ринку телевізорів преміумкласу (вартість понад $2500) у 2021 році частка Samsung у грошах склала 44,5%. Завдяки популярності QLED-телевізорів компанія з 2019 року зберігає частку ринку більш ніж 40% у вартісному вираженні. У категорії телевізорів з діагоналлю 80 дюймів і більше частка південнокорейської компанії в грошах становила 44,9%.

Samsung вперше очолила світовий ринок телевізорів у 2006 році, розпочавши випуск моделей Bordeaux. У 2009 році компанія представила LED-телевізори, у 2011 році у її портфоліо з’явилися смарттелевізори, а у 2017 році вона запустила першу серію QLED-телевізорів. У 2018 році південнокорейська компанія представила свій перший 8K QLED-телевізор.

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Джерело sammobile
You might also like
Комментарі
Loading...

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. AcceptRead More