Роботи замість продавців: Hyundai вже запустила інтерактивного консультанта в своєму автосалоні

Hyundai представила DAL-e, нового робота-консультанта для обслуговування клієнтів, який пройде випробування в шоу-румі Hyundai Motor на півдні Сеула в рамках пілотного проєкту. За словами компанії, робота DAL-e можна буде використовувати, зокрема, для обслуговування клієнтів, які хотіли б скоротити контакти з людьми під час пандемії COVID-19.

Ім’я робота DAL-e є абревіатурою «Drive you, Assist you, Link with you-experience» (вести вас, допомагати вам, зв’язуватися з вами). Повідомляється, що робот оснащений «ультрасучасним штучним інтелектом», розробленим для забезпечення дружнього обслуговування клієнтів, і використовує машинне навчання для обробки мови. Він здатний розпізнавати обличчя, а також «розуміє» мову, що дозволить йому спілкуватися з потенційними клієнтами.

За словами Hyundai, робот може розпізнати, коли хтось увійшов в шоу-рум без маски, і порадити йому її одягнути. DAL-e також може переміщатися завдяки чотирьом всеспрямованим колесам, супроводжуючи клієнтів виставковою залою. У верхній частині його «голови» знаходиться сенсорний дисплей, на якому ви можете отримати додаткову інформацію про представлені в шоу-румі автомобілі. DAL-e також може підключатися через бездротову мережу до великого дисплея, щоб показати інформацію про конкретну модель або використовувані технології, і навіть попросити відвідувачів зробити з ним Селфі.

У разі успіху пілотного проєкту, роботи DAL-e з’являться в інших шоу-румах Hyundai та Kia.

Джерело Hyundai

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше