«ПриватБанк» завершив міграцію у «хмару» і тепер повністю працює з Європи

«ПриватБанк» на час війни переніс дата-центри з України до Європи. Про це розповів член наглядової ради банку Роман Сульжик.

У «ПриватБанку» назвали цю міграцію одним із наймасштабніших проєктів в історії банку. У банку розповіли, що приступили до його реалізації зразу після того, як НБУ дозволив банкам зберігати і обробляти дані «хмарах» (рішення 8 березня 2022 р.). Це було зроблено для мінімізації залежності від фізичної присутності комп’ютерного обладнання в різних регіонах України та ризику його втрати внаслідок війни. Раніше дата-центри «ПриватБанку» знаходились у Києві та Дніпрі

«Ми працювали над міграцією наших ІТ систем з фізичного центру зберігання даних у “хмару” з метою мінімізувати залежність від фізичної присутності комп’ютерного обладнання, розташованого в різних регіонах України, яке могло бути знищено під час війни.

У результаті усі основні застосунки ПриватБанку було успішно перенесено у хмарне сховище, щоб забезпечити доступ клієнтів до фінансових послуг (банківські послуги, доступ до готівки, інше) у будь-який момент»

ПриватБанк

У «ПриватБанку окремо зазначають, що зазвичай такий обсяг робіт — для проєктів такої складності і такого масштабу у «нормальному» проєктному ІТ-циклі — виконується 1,5 року і більше. Водночас з огляду на війну в країні фахівці працювали в посиленому режимі та впоралися за 45 днів.

Ключові факти про велику міграцію «ПриватБанку» у «хмару»:

  • менш як 45 днів знадобилось, щоб усі важливі застосунки безпечно розмістити і запустити в роботу з хмарного середовища
  • перенесли 3500 серверів
  • понад 4 петабайт клієнтських даних і транзакцій завантажено у “хмару”
  • понад 270 важливих застосунків перенесено
  • понад 460 ІТ-фахівців ПриватБанку та підрядників працювали над проєктом.

Не секрет, що останнім часом банк дуже часто проводив регламенті, а перебої у роботі сервісів «ПриватБанку» спостерігалися частіше, ніж зазвичай. Втім у банку це і не заперечують, проте зазначають, що клієнти не мали доступу до систем менш як 5% часу (менш як 50 годин) за цей період, тоді як банк працює 24 години на добу і 7 днів на тиждень.

«Ми визнаємо, що у цей період деякі наші клієнти стикалися з проблемами при здійсненні платежів чи карткових переказах, що траплялось частіше, ніж зазвичай. Просимо вибачення за незручності та просимо розуміння, адже це все було заради наших клієнтів та безпеки їхніх коштів. Тепер ми можемо сказати, що ці роботи завершено і все встановлено»

ПриватБанк

Джерело ITC

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше