Прибуток Alphabet — материнської компанії Google — впав більш ніж на $1 млрд. у порівнянні з 2021 роком

2021 став рекордним для материнської компанії Google — Alphabet. Тоді річний виторг досяг $257 млрд. Новий рік виявився для компанії менш вдалим: попри зростання доходів у першому кварталі на 23%, як порівняти з аналогічним періодом минулого року, зросли й витрати.

Чистий прибуток скоротився до $16,4 млрд проти $17,9 млрд минулого року, йдеться у документах компанії. Витрати на дослідження та розробки зросли більш ніж на $1 млрд у порівнянні з першим кварталом 2021 року, збільшившись з $7,485 млрд до $9,1 млрд. New York Times зазначає, що минулого року компанія отримала прибуток у розмірі $4,8 млрд, а в першому кварталі 2022 року зафіксувала збиток у розмірі $1,07 млрд.

Найбільш успішним залишається пошуковий бізнес Google, який приніс $39 млрд, що значно більше ніж результат першого кварталу 2021 року з $31 млрд. Загальний рекламний бізнес, включаючи пошук, YouTube та різні рекламні мережі, у першому кварталі зміг залучити $54 млрд.

Виросли й доходи від реклами на YouTube – $6,86 млрд, але загальне зростання сповільнилося. Минулого року він був 30%, але цього року лише 20%. Компанія намагалася конкурувати з TikTok, розширивши підтримку Shorts для творців та глядачів, але зростання не виправдало очікувань аналітиків, і ціни на акції впали приблизно на 7%.

«У першому кварталі спостерігалося значне зростання у пошуку та хмарі, зокрема, які допомагають людям та підприємствам у міру продовження цифрової трансформації. Ми продовжимо інвестувати у відмінні продукти та послуги, а також створювати можливості для партнерів та місцевих спільнот у всьому світі».

Генеральний директор Google та Alphabet Сундар Пічаї

У розмові з інвесторами Пічаї згадав інвестиції в YouTube Shorts, щоденна кількість переглядів яких досягла 30 мільярдів, що вчетверо більше, ніж рік тому, і що компанія в першу чергу зосереджена на створенні відмінного досвіду. Він спеціально розповів про плани переробленого інтерфейсу YouTube, який надасть глядачам більше контролю та можливість залишати коментарі під час перегляду на підключеному телевізорі, а також розширену підтримку короткометражних фільмів. Також сервіс скоротить значну частину свого підрозділу створення оригінального контенту YouTube Originals.

Джерело ITC

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше