Податкова запустила чат-бот для скарг на недобросовісних продавців, які відмовляють у розрахунку карткою

Державна податкова служба Україна створила чат-бот, який дозволяє поскаржитися у випадку, коли роздрібні крамниці відмовляються приймати для розрахунків банківські картки й вимагають готівку.

Як повідомив голова парламентського комітету з питань фінансів, податкової та митної політики Данило Гетманцев, кожен громадянин має право розраховуватись за товари/послуги своєю карткою.

Для цього створили спеціальний бот, куди можна надіслати інформацію щодо недобросовісних представників бізнесу (найменування, адресу, ЄДРПОУ тощо). Чат-бот доступний у Telegram — @pos_terminals_bot.

Гетманцев запевнив, що регулятор буде реагувати на кожен випадок відмови у розрахунку через термінал.

Джерело ITC

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше