«Нова пошта» запустила оновлений трекінг відправлень на сайті та у смартфоні

Компанія «Нова пошта» запустила оновлений трекінг відправлень на сайті та в додатку смартфона. Тепер в ньому доступні всі ті ж можливості, що і зареєстрованим користувачам в мобільному додатку: можна продовжити термін зберігання у відділенні, зробити переадресацію, відмовитися від посилки, оплатити послуги або дізнатися місцеперебування посилки, і все це без звернень в контакт-центр. Про це компанія повідомила в коментарі виданню AIN.UA.

Функціональність відстеження посилок на сайті сильно обмежений в порівнянні з мобільним додатком. Можна дізнатися, відправлена ​​чи посилка вже, коли орієнтовно вона прибуде та оплатити відправлення.

Новий трекінг дає набагато більше можливостей:

  • Ви можете дізнатися, де саме ваша посилка, подивившись її місце розташування на карті;
  • Прокласти маршрут до конкретного відділення та відразу побачити графік його роботи;
  • Відкрити повну інформацію по відправленню: ПІБ і контакти відправника/одержувача, опис вмісту, вартість, відомості по оплатах, тощо.;
  • Оплатити відправлення повністю або частково – наприклад, тільки за доставку або за накладений платіж – а також побачити, з чого складається рахунок (доставка, вартість товару, комісія за наложку, грошовий переказ);
  • Оформити переадресацію (це буває корисно, якщо ви, наприклад, не дочекалися посилку, поїхали у відпустку й хочете отримати її там);
  • Повернути відправнику;
  • Продовжити термін зберігання (доступна тільки в новому трекінг, в мобільному додатку цієї функції немає);
  • Перенести доставку;
  • Відмовитися від отримання.

Платежі через мобільний додаток та через сайт здійснюються через власну платіжну систему «Новапей». До неї можна приєднати карту будь-якого банку або гаманець masterpass.

Раніше більшість цих функцій були доступні тільки в мобільному додатку. Незареєстрованим користувачам необхідно було дзвонити на гарячу лінію або йти до відділення. Новий інструмент доступний як для користувачів ПК, так і в адаптованій мобільної версії сайту. Тепер отримати до них доступ можна прямо з Viber. Згодом обіцяють додати й інші можливості. Зокрема можна буде змінити одержувача (щоб комусь іншому дозволили забрати посилку замість вас) або замовити доставку на поверх.

Цікаво, що компанія поки не додала новий трекінг на сайт – це окремий лендінг, який відкривається за посиланням в кінці повідомлення.

В «Нова пошта» обіцяють запустити трекінг на сайті, як тільки будуть запущені всі функції. А поки робота з новим тренінгом відбувається за наступною схемою:

  • Клієнт отримує повідомлення Viber або смс з посиланням на сервіс керування посилкою. Далі потрібно перейти за посиланням. Номер експрес-накладної вже буде введений в пошуковий рядок – необхідно просто натиснути «Пошук».
  • Щоб скористатися додатковими послугами, потрібно натиснути у верхньому кутку праворуч «Меню» та вибрати потрібну послугу.
  • Щоб оплатити посилку, клієнт повинен ввести мобільний номер телефону, який збігається з номером відправника або одержувача посилки. Інакше система не дозволить виконати цю функцію.

Як пояснили в «Новій пошта», не всі клієнти мають можливість, потребу чи бажання встановлювати мобільний додаток. При цьому керувати своєю посилкою є потреба у багатьох.

«Наприклад, клієнт замовив пакунок на певне відділення, але потім плани його змінилися. Він поїхав в інше місто, припустимо, і пакунок забрати не зможе. Для того, щоб переадресувати посилку в будь-яке інше відділення в будь-якому населеному пункті, йому потрібно було дзвонити в контакт-центр і проходити складну процедуру. Зараз же клієнт просто за пару кліків може це зробити самостійно в будь-який час», – пояснили в компанії.

Нагадаємо, що за 2020 рік «Нова пошта» доставила 318 млн посилок. За день компанія обробляє до 1,8 млн посилок (рекорд зафіксований під час високого сезону в грудні). В середньому через сайт «Нової пошти» свої пакунки відстежують 4 млн клієнтів в місяць. Саме на них орієнтований оновлений трекінг. Мобільний додаток, в якому велика частина розширеного функціонала доступна давно, використовують близько 6 млн клієнтів оператора.

Джерело itc.ua ain.ua
Вам також може сподобатись
Коментарі
Loading...