«Нова пошта» запустила оновлений трекінг відправлень на сайті та у смартфоні

Компанія «Нова пошта» запустила оновлений трекінг відправлень на сайті та в додатку смартфона. Тепер в ньому доступні всі ті ж можливості, що і зареєстрованим користувачам в мобільному додатку: можна продовжити термін зберігання у відділенні, зробити переадресацію, відмовитися від посилки, оплатити послуги або дізнатися місцеперебування посилки, і все це без звернень в контакт-центр. Про це компанія повідомила в коментарі виданню AIN.UA.

Функціональність відстеження посилок на сайті сильно обмежений в порівнянні з мобільним додатком. Можна дізнатися, відправлена ​​чи посилка вже, коли орієнтовно вона прибуде та оплатити відправлення.

Новий трекінг дає набагато більше можливостей:

  • Ви можете дізнатися, де саме ваша посилка, подивившись її місце розташування на карті;
  • Прокласти маршрут до конкретного відділення та відразу побачити графік його роботи;
  • Відкрити повну інформацію по відправленню: ПІБ і контакти відправника/одержувача, опис вмісту, вартість, відомості по оплатах, тощо.;
  • Оплатити відправлення повністю або частково – наприклад, тільки за доставку або за накладений платіж – а також побачити, з чого складається рахунок (доставка, вартість товару, комісія за наложку, грошовий переказ);
  • Оформити переадресацію (це буває корисно, якщо ви, наприклад, не дочекалися посилку, поїхали у відпустку й хочете отримати її там);
  • Повернути відправнику;
  • Продовжити термін зберігання (доступна тільки в новому трекінг, в мобільному додатку цієї функції немає);
  • Перенести доставку;
  • Відмовитися від отримання.

Платежі через мобільний додаток та через сайт здійснюються через власну платіжну систему «Новапей». До неї можна приєднати карту будь-якого банку або гаманець masterpass.

Раніше більшість цих функцій були доступні тільки в мобільному додатку. Незареєстрованим користувачам необхідно було дзвонити на гарячу лінію або йти до відділення. Новий інструмент доступний як для користувачів ПК, так і в адаптованій мобільної версії сайту. Тепер отримати до них доступ можна прямо з Viber. Згодом обіцяють додати й інші можливості. Зокрема можна буде змінити одержувача (щоб комусь іншому дозволили забрати посилку замість вас) або замовити доставку на поверх.

Цікаво, що компанія поки не додала новий трекінг на сайт – це окремий лендінг, який відкривається за посиланням в кінці повідомлення.

В «Нова пошта» обіцяють запустити трекінг на сайті, як тільки будуть запущені всі функції. А поки робота з новим тренінгом відбувається за наступною схемою:

  • Клієнт отримує повідомлення Viber або смс з посиланням на сервіс керування посилкою. Далі потрібно перейти за посиланням. Номер експрес-накладної вже буде введений в пошуковий рядок – необхідно просто натиснути «Пошук».
  • Щоб скористатися додатковими послугами, потрібно натиснути у верхньому кутку праворуч «Меню» та вибрати потрібну послугу.
  • Щоб оплатити посилку, клієнт повинен ввести мобільний номер телефону, який збігається з номером відправника або одержувача посилки. Інакше система не дозволить виконати цю функцію.

Як пояснили в «Новій пошта», не всі клієнти мають можливість, потребу чи бажання встановлювати мобільний додаток. При цьому керувати своєю посилкою є потреба у багатьох.

«Наприклад, клієнт замовив пакунок на певне відділення, але потім плани його змінилися. Він поїхав в інше місто, припустимо, і пакунок забрати не зможе. Для того, щоб переадресувати посилку в будь-яке інше відділення в будь-якому населеному пункті, йому потрібно було дзвонити в контакт-центр і проходити складну процедуру. Зараз же клієнт просто за пару кліків може це зробити самостійно в будь-який час», – пояснили в компанії.

Нагадаємо, що за 2020 рік «Нова пошта» доставила 318 млн посилок. За день компанія обробляє до 1,8 млн посилок (рекорд зафіксований під час високого сезону в грудні). В середньому через сайт «Нової пошти» свої пакунки відстежують 4 млн клієнтів в місяць. Саме на них орієнтований оновлений трекінг. Мобільний додаток, в якому велика частина розширеного функціонала доступна давно, використовують близько 6 млн клієнтів оператора.

Джерело itc.ua ain.ua

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше