Nio представила електроседан із запасом ходу 1000 км

Китайський стартап Nio показав у вихідні свій перший седан ET7 з пристойним запасом ходу та технологією автономного управління, яка обіцяє обійти автопілот Tesla. Ціни стартують від $69 000, але їх можна буде істотно зрізати, відмовившись від покупки акумулятора. Перші клієнти можуть розраховувати на отримання серійної машини через рік — на початку 2022 року.

Для Nio це перший седан в лінійці електрокарів — раніше компанія випускала тільки SUV. Прототип ET7 був представлений у квітні 2019 на автошоу в Шанхаї, але виробництво застопорилося через фінансові труднощі. З початку 2020 стартап залучив необхідні $1 млрд від державних інвесторів, почав процес відновлення та навіть став кращим серед китайських виробників електромобілів, що торгуються на нью-йоркській біржі. Проте, обсяги поставок компанії не можуть зрівнятися з BYD або Tesla, пише CNBC.

Можливо, ситуацію змінить ET7, обладнаний двома моторами загальною потужністю 480 кВт з максимальним обертовим моментом 850 Н*м.

Автомобіль розганяється з 0 до 100 км/год за 3,9 секунди. Модель з батареєю на 70 кВт*год проїжджає на одному заряді понад 500 км або понад 700 км, якщо поставити батарею на 100 кВт*год. Максимально далекобійний режим з батареєю на 150 кВт*год забезпечить запас ходу понад 1000 км.

Компанія розповіла, що оснастила седан системою повного автономного управління, включаючи алгоритми розпізнавання, стратегію контролю руху, необхідне ПО та обчислювальні ресурси на борту. ET7 може похвалитися 33 сенсорами, включаючи 11 камер з роздільною здатністю 8 мегапікселів (у Tesla дозвіл камер всього 1,2 Мп), лідаром далекої дії, 5-мм радарами, 12 ультразвуковими датчиками та 2 високоточними модулями позиціювання. Система безпечного руху Aquila при залученні всіх датчиків генерує 8 Гб даних в секунду. За обробку потоку даних відповідають 4 SoC Nvidia Orin із загальною обчислювальною потужністю 1016 TOPS.

Ціни на седан починаються від $69 000, без урахування податкових пільг. Компанія обіцяє почати перші поставки на початку 2022.

Крім того, вартість Nio ET7 дозволить знизити послуга BaaS — покупці можуть придбати автомобілі компанії без батареї й отримати акумулятори зі знижкою по підписній моделі. Цей сервіс Nio впровадила влітку 2020.

Джерело CNBC Хайтек+

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше