Німецька мережа супермаркетів Lidl виходить на український ринок, хто це такі

Днями вітчизняні ЗМІ поширили бомбу – на ринок України виходить Lidl. Ще й додали – німецький рітейлер може стати вбивцею АТБ. Ну прям як лайткоін то вбивця біткоїна, а солана – вбивця ефіріума. Люблять в нас бренди-вбивці.

АТБ – оцінюють у 250 мільйонів доларів і ставлять на п’яте місце в рейтингу найдорожчих брендів України. За кількістю торгових точок мережа вдвічі випереджає всю Fozzy Group (Сільпо, Фора, Fozzy, Thrash!, Favore) – 1238 та 659 відповідно. В компанії працює понад 64 тисячі осіб.

Магазини Lidl відкриті в 32 країнах світу, у них працює понад 315 тисяч осіб. На рекламних плакатах та промо-матеріалах написані традиційні слогани: «Lidl ist billig!» («Lidl – це дешево»), «Lidl – immer billig!» («Lidl – це завжди дешево»), «Lidl – Markenqualitat immer billig!» («Lidl – брендована якість, завжди дешево»).

Можна зробити з цього припущення: магазини продають поганий товар, задешево, біднякам. Але таке припущення – хибне. Наші співвітчизники, які подорожують Європою та працюють там (а таких не мало), в курсі, що Lidl – круте місце, де можна купити смачні прошуто, спаржу чи печиво за демократичними цінами. І в тій самій Німеччині мережею користуються люди середнього достатку, які добре і здорово харчуються.

Де ж тут підводні камені? Хіба може якісне бути дешевим? За бізнес-моделлю Lidl, точніше старшого на 27 років (1946 проти 1973) конкурента – Aldi зробити свій товар конкурентоздатним можна завдяки педантичному пошуку постачальників, грамотній логістиці, мінімальним витратам на маркетинг і… дуже щільному використанню торгової площі й універсалізму персоналу. Типу на одному квадратному метрі вас оточують сотні різних найменувань товару, а вантажник ще виконує функції консультанта та касира.

16 жовтня в Бельгії кожен другий супермаркет Lidl не працював через страйк робітників. Ті виступили за покращення умов праці, які зараз, на їхню думку, «нестерпні».

Це далеко не перший скандал, в який вляпався рітейлер. У 2004 в рідній Німеччині йому видали Премію Великого Брата за рабське ставлення до робітників. У 2008 журналісти дізнались, що працедавець шпигує за персоналом, реєструє кількість візитів в туалет, збирає інформацію про особисте життя та фінанси. А в Італії у 2017 декілька офісів Lidl взагалі закрили за зв’язок з кримінальним кланом.

Саме тому не віриться в те, що Lidl стане вбивцею АТБ. Знайти кращих постачальників за ту ж Fozzy Group – майже нереально. З логістикою в нас ніколи не було ідеально. Ну а найголовніше – наші люди історично негативно ставляться до поганих умов праці. І гнути спину на німецького пана без солідних дивідендів точно не будуть. Краще гнути спину в тому ж Lidl, тільки в Німеччині, що і деякі наші земляки й роблять.

Хоча в цілому прихід Lidl на український ринок – це позитивна історія. Бо це іноземні інвестиції, робочі місця і конкуренція. Так що willkommen! А от чи зайдуть вони до нас чи ні, це вже питання, бо, як відомо нашим підприємцям, у нас не все так просто й однозначно)))

Додайте SUNDRIES у вибрані джерела Google Новини

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Джерело Телеграм Activitis
Вам також може сподобатись
Коментарі
Loading...