Нідерланди, а не Голландія: країна розпочинає глобальний ребрендинг

Уряд Нідерландів вирішив припинити використання назви Голландія (Holland) і замість цього буде використовувати тільки офіційну назву для оновлення глобального іміджу країни.

Про це повідомляє “Європейська правда” з посиланням на The Guardian.

Національний ребрендинг, підписаний лідерами бізнесу, радою з туризму та центральним урядом, буде розгорнуто в кінці цього року.

Міністри хочуть змістити міжнародний акцент з певних аспектів національного життя, з якими ця країна зазвичай асоціюється, таких як культура відпочинку з наркотиками і район червоних ліхтарів Амстердама.

В рамках нової стратегії Нідерланди стануть офіційним брендом на пісенному конкурсі Євробачення, який відбудеться в Роттердамі в травні наступного року, і під час Олімпійських ігор в Токіо в 2020 році.

Національна футбольна команда, яку часто називають за кордоном Голландією, буде називатися виключно Нідерландами.

Прес-секретар Міністерства закордонних справ сказала, що Нідерландам необхідний більш уніфікований і скоординований національний брендинг. “Ми хочемо представити Нідерланди як відкриту, вигадливу і інклюзивну країну. Ми модернізували наш підхід”, – сказала вона.

Північна і Південна Голландія – це провінції на західному узбережжі Нідерландів. З Х по ХVI століття Голландія була єдиним політичним об’єднанням.

До ХVII століття вона була домінуючою частиною тодішньої Голландської республіки. Королівство Нідерландів, від голландського Neder-landen, що означає низькі землі, виникло після поразки Наполеона в битві при Ватерлоо в 1815 році.

Джерело Европейська Правда

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше