Невдачі Huawei допомогли OPPO стати найбільшим постачальником смартфонів в Китаї

До третього кварталу минулого року Huawei Technologies вдавалося залишатися найбільшим виробником смартфонів не тільки в Китаї, але й у світі, проте з середини вересня компанія втратила доступ до конвеєра TSMC, а без процесорів HiSilicon власної розробки її пристрої втратили унікальність. У минулому кварталі OPPO вдалося зайняти місце лідера на китайському ринку.

Про це повідомляє Nikkei Asian Review з посиланням на дані IDC. Частка OPPO на китайському ринку смартфонів за підсумками січня досягла 23,6%, а в лютому зросла до 24,8%. Якщо до третього кварталу минулого року Huawei могла похвалитися часткою ринку в 40%, то за підсумками першого кварталу цього року вона навряд чи займе 10% китайського ринку смартфонів, як вважають аналітики IDC.

Для OPPO верхній щабель п’єдесталу на китайському ринку не є незвіданою територією — вона вже займала її в третьому кварталі 2016 року. Компанія веде свою історію з 2004 року, вона починала з виробництва мультимедійних програвачів, а перші смартфони запропонувала у 2008 році. До 2016 року вона вже зайняла провідну позицію на китайському ринку, але Huawei пізніше вдалося змістити її на інші позиції в межах першої четвірки.

У 2020 році OPPO посіла восьме місце у світі за кількістю поданих патентних заявок, її нові моделі смартфонів за деякими характеристиками претендують на статус унікальних і революційних. При цьому в OPPO досить розвинена роздрібна мережа в Китаї, що дозволяє компанії максимально охоплювати місцевий ринок. Багато покупців тепер переходять з продукції Huawei на смартфони OPPO, оскільки запаси останніх в магазинах виснажуються.

З чим в OPPO поки справи йдуть не дуже добре, так це з диверсифікацією бізнесу. Якщо конкуренти вже освоїли випуск комп’ютерів, носимих пристроїв, компонентів для автомобілів та іншої електроніки, то OPPO свій перший телевізор представила лише в листопаді минулого року. LG недавно і зовсім покинула ринок смартфонів, тому й OPPO слід підібрати собі надійний «запасний аеродром».

Джерело Nikkei Asian Review
Залишити коментар