Неоднозначності бою Усик-Джошуа та політичний слід

Ми не будемо писати про сам бій та про Олександра Усика, який досить неоднозначна фігура. Але він представник України та проводить свої бої під прапором України. І тут досить дивна ситуація виникла з тим, що ЖОДЕН з українських телеканалів НЕ транслював цей бій. Цю подію можна було подивитись тільки в онлайні на відеосервісі MEGOGO і тільки за додаткові грошики. І все б нічого, але через неабиякий наплив глядачів, сервіс онлайн-трансляції частково ліг і багато хто не подивився бій.

А ще дивно виглядає те, що російський телеканал РЕНТВ транслював цей бій безкоштовно. Тобто, українці не могли дивитись на бій, а росіяни могли? Це не аби як обурило шанувальників боксу. Компанії MEGOGO прийшлось терміново опублікувати пост з вибаченнями у Facebook.

У MEGOGO зазначили, що перепрошують у тих глядачів, які “через технічні збої” не змогли побачити оплачений ними контент.

Компанія пообіцяла повернути кошти клієнтам за ненадану послугу.

Водночас судячи з пояснення на сторінці платформи, причин збою вони досі не знають, тому “продовжують аналізувати ситуацію”.

На одному із наших дата-центрів відбувся збій, через що в частини наших глядачів виникли складнощі із приєднанням до трансляції. Стабілізувати ситуацію все ж вдалось, та це потребувало набагато більше часу, аніж ми розраховували. Наразі ми досліджуємо точні причини.” – зазначили в компанії.

Користувачі в соцмережах скаржились на те що вони оплатили гроші, але все одно не могли подивитись бій. А в деяких списало кошти декілька разів.

Але все-таки чому українські топові телеканали пройшли повз цього бою?

Як пише журналіст Сергій Руденко у свому Facebook, бойкот національними телеканалами міг бути продиктованим “зверху”, тобто Офісом президента.

Де були Держкомтелерадіо, Мінспорту та Мінкультури? Якщо для приватних телеканалів виявилося комерційно невигідно купувати права на трансляцію, поєдинок могли б показати на” Суспільному”. Невже настільки значуща подія, як бій легендарного Усика відразу за чотири титули в суперважкій вазі (WBA, IBF, WBO, IBO) для держави нічого не значить? ” – написав Руденко.

На думку журналіста, у цій ситуації може бути політична підоснова – з 2013 року Усик працює з промоушен-компанією К2 Promotions братів Кличко.

А прізвище Кличко, як відомо, останнім часом стало “червоною ганчіркою “для Офісу президента“, – зазначає Руденко.

Рішення не показувати бій, як вважає журналіст, могло прийматися на рівні Держкомтелерадіо, яке повністю контролює глава Офісу президента Андрій Єрмак.

Так це чи ні, достеменно не відомо. Втім, хай там як, але факт остається фактом: Українцям не показали історичний бій Усик-Джошуа, при цьому кожний день з екранів телевізорів нашим співгромадянам згодовують величезну кількість проєктів від студії “95-й квартал”. Невже збіг?” – додав Сергій Руденко

Додайте SUNDRIES у вибрані джерела Google Новини

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Джерело Українська Правда Українські Новини
Вам також може сподобатись
Коментарі
Loading...