На скільки вистачить заряду Tesla Model X та Tesla Model Y для обігріву взимку

Нещодавно через хуртовини на трасі в штаті Вірджинія, США протягом цілої доби спостерігалися великі пробки, а деякі ЗМІ стверджували, що вони викликані розрядженими електромобілями. У зв’язку з цим деякі блогери провели власні експерименти, які заперечують цю інформацію.

Блогер повідомив, що у цій пробці він отримав інформацію від двох власників електромобілів, які зазначили, що ніяк не постраждали у пробці. Одна з власників Tesla сказала, що вона застрягла на 16 годин, коли вона мала 74%, а коли вона повернулася додому, заряд знизився лише до 61%.

Власник Nissan LEAF сказав, що його автомобіль 2012 випуску був заблокований приблизно на 6 годин, при цьому він використав функцію обігріву сидінь, але втратив лише 15% ємності акумулятора, коли повернувся додому.

Щоб змоделювати ситуацію в пробці, блогер використовував Tesla Model X 2020 і Tesla Model Y 2021 для проведення експериментів при температурі близько -9 °С. Model Y має кондиціонер із тепловим насосом, а заряд батареї на початку експерименти становив 91%. Model X має традиційний нагрівач, який є більш енергоємним, при цьому стартовий заряд акумулятора склав 90%.

Блогер встановив температуру нагрівання салону обох автомобілів до 21 °С. Через 12 годин заряд Model Y впав з 91% до 58%, автомобіль витратив близько 26,5 кВт•год енергії. Витрати становили 4,24 долара. Для Model X рівень заряду знизився з 90 до 47%, а витрати на електроенергію становили 6,88 долара.

Блогер зазначив, що за повної зарядки, навіть за умов великого скупчення людей і машин, Model Y може підтримувати температуру всередині салону 21 °С щонайменше 36 годин, тоді як Model X може підтримувати її протягом 28 годин.

Додайте SUNDRIES у вибрані джерела Google Новини

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Джерело mydrivers
Вам також може сподобатись
Коментарі
Loading...