Лідари Valeo добре себе зарекомендували при випробуваннях автопілота в Японії

Японія як полігон для випробувань систем допомоги водієві використовується не тільки місцевими, а й закордонними компаніями. Французька Valeo, наприклад, з 2019 роки випробовує тут свої системи автопілота, що використовують поєднання лідарів, камер, точних карт місцевості та обміну інформацією з розумними світлофорами. Лідари Valeo забезпечують роздільну здатність 12 см.

Як зазначає Nikkei Asian Review, випробувані французькою компанією Valeo компоненти повинні стати основою для системи автопілота четвертого, передостаннього рівня. Випробування проводяться в одному з районів Токіо на штучному острові. Прототип Valeo впевнено пересувається по маршруту протяжністю 6,7 км, прокладеному по жвавих міських вулицях, самостійно зупиняється перед перехрестями на заборонний сигнал світлофора. Місцева інфраструктура вже готова до взаємодії з автомобілями майбутнього, оскільки світлофори по радіоканалу транслюють сигнали машинам, котрі наближаються, чи дозволено їм рухатися далі. Подібний спосіб ідентифікації сигналів світлофора надійніше використання камер, які можуть бути введені в оману кількістю світлофорів або іншими джерелами світла.

Valeo попутно випробовує на тестованому в Японії прототипі свої лідари SCALA другого покоління, які сканують навколишній простір за допомогою лазерного випромінювання в інфрачервоному спектрі. У 2017 році Valeo однією з перших почала серійне виробництво лідарів для застосування на легковому транспорті, даний тип компонентів увійшов в оснащення седанів Audi A8. Лідари французької марки спочатку забезпечували роздільну здатність 12 см, тоді як для роботи повного автопілота потрібні системи позиціювання з точністю не грубіше 20 см.

Прототип Valeo в мінімальному ступені покладається на одержувані від камер дані, віддаючи перевагу лідару. Це знижує залежність від погодних та кліматичних умов, але значною мірою збільшує вартість системи автопілота. Ілон Маск (Elon Musk), який очолює компанію Tesla, залишається «лідар-скептиком», стверджуючи, що комплекс відеокамер дозволяє вирішувати завдання автопілотування не гірше і набагато дешевше. Valeo не випускає автомобілі самостійно, але поставляє свої компоненти автовиробникам, тому кінцеве рішення про склад систем автопілота буде за замовниками. Зараз в розробці знаходиться вже третє покоління лідарів SCALA, яке забезпечує ще більш високу точність розпізнавання об’єктів.

Джерело Nikkei Asian Review

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше