Латвія повністю блокує доступ до російськомовних сайтів RT

Латвійські провайдери приступили до блокування доступу до сайту “RT російською”.

Блокування здійснюється на підставі рішення Латвійського Національної ради з електронним ЗМІ, заборонити мовлення каналів, що входять в мережу RT.

Це перший випадок, коли провайдери зобов’язані не тільки закрити трансляцію телеканалу, а й блокувати його сайт.

Латвійський Національна рада з електронним ЗМІ оголосила про заборону мовлення семи телеканалів RT, в їх числі: RT, RT HD, RT Arabic, RT Spanish, RT Documentary HD, RT Documentary, RT TV.

Рішення пояснюється тим, що телеканалами “володіє Дмитро Кисельов, що знаходиться під санкціями Євросоюзу за підтримку приєднання Криму до Росії й сепаратистів Донбасу”.

У лютому 2021-го Латвія припинила ретрансляцію 16 російських телеканалів. Це рішення було прийнято з метою “захисту латвійського інформаційного простору”.

Раніше повідомлялося, що в 15% матеріалах про Крим, які вийшли в російських ЗМІ в кінці лютого, виявилися антиукраїнською й антизахідною пропагандою, йдеться в результатах дослідження Інституту масової інформації.

ІМІ відібрав п’ять новинних сайтів: “РИА Новости”, “Лента.ру”, ТАСС, “Російська газета” і RT.com. До вибірки потрапили 183 матеріалу, в яких згадувався Крим.

Інститут масової інформації знайшов в 15% матеріалах антиукраїнську й антизахідну пропаганду. Окупаційну владу обурив заклик України до міжнародного співтовариства ввести нові санкції проти Росії за окупацію Криму.

Також повідомлялося, що в курортному селищі Хорли Херсонської області припинили показ чотирьох російських каналів в закладі громадського харчування, повідомила прес-служба Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення.

Після проведення роз’яснювальної бесіди з керівництвом установи ретрансляцію цих телеканалів було припинено.

Джерело zn
Вам також може сподобатись
Коментарі
Loading...