Китайська Nio вийде на ринок недорогих електромобілів з новою торговою маркою

Китайські автовиробники в цілому не страждають від тяжкості «багажу минулого», тому нові торгові марки плодять одну за одною, експериментуючи з позиціонуванням своєї продукції. Ось і компанія Nio, чиї електромобілі мають всі підстави вважатися конкурентами Tesla Model S, готується вийти на ринок масових електромобілів під новим брендом.

Агентство Reuters з посиланням на главу компанії Вільяма Лі (William Li) повідомляє, що Nio не виключає ймовірності виходу на масовий ринок електромобілів з окремою торговою маркою. Від надання додаткових подробиць генеральний директор Nio відмовився. Запропонований зараз компанією асортимент електромобілів сягає в цінового діапазону понад $ 46 200, що ніяк не дозволяє Nio претендувати на місце в масовому сегменті. Минулого року Nio вдалося продати 43 728 електромобілів, ринкова капіталізація компанії оцінюється в $ 92 млрд, дозволяючи перевершувати автовиробників з більш ніж віковою історією типу Daimler і General Motors. Прагнення охопити масовий сегмент ринку цілком раціонально, оскільки він забезпечить вищі обороти коштів, а початковий капітал Nio зможе накопичити коштом преміального сегмента, в якому вже присутня.

Також днями стало відомо, що в кінці наступного року Nio виведе на ринок електромобіль ET7, який у старшій конфігурації запропонує запас ходу 1000 км згідно з умовним циклом NEDC. Два електромотори сумарною потужністю 480 кВт зможуть розганяти його до 100 км / год за 3,9 секунди. Китайським клієнтам ET7 запропонує можливість експрес-заміни тягової батареї на заряджену на спеціальних станціях, якщо вони не мають у своєму розпорядженні достатній запас часу для очікування зарядки наявної. У базовому варіанті Nio ET7 буде пропонуватися за $ 69 000, що дозволяє порівнювати цей електромобіль з Tesla Model S.

 

Вам також може сподобатись
Коментарі
Loading...