Користувачі витратили на додатки та ігри рекордні $111 мільярдів за 2020 рік

Аналітична компанія Sensor Tower опублікувала звіт про користувальницькі витрати в мобільних додатках за 2020 рік. Згідно з даними, витрати користувачів зросли на 30,2% та досягли $111 млрд. Це новий рекорд для мобільного ринку.

Найприбутковішим магазином став App Store, де витрати зросли на 30,3%. Сумарно користувачі витратили в ньому $72,3 мільярда (у 2019 сума склала $55,5 мільярда). Витрати в Google Play виросли на 30%, досягнувши $38,6 мільярда (у 2019 сума склала $29,7 мільярда). Сумарна кількість встановлень на обох платформах перевищило 143 мільярди.

Найприбутковішим став ринок мобільних ігор. Він встановив новий рекорд, досягнувши позначки в $79,5 мільярда (зростання склало 26% в порівнянні з 2019 роком). Частка iOS склала $47,6 мільярда, а найприбутковішою грою платформи стала Honor of Kings ($2,5 мільярда). Власники Android витратили на мобільні відеоігри $32 мільярди, а лідером став проєкт Coin Master ($799 мільйони).

Аналітики відзначили, що зазначені суми не враховують місцеві податки, витрати на рекламу, повернення та інші витрати. Повний звіт можна знайти на сторінці компанії.

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше