Капіталізація Tesla перевищила $700 млрд — тепер вона дорожче Facebook

З точки зору обсягів виробництва компанію Tesla не можна назвати великою, але вона обходить всіх найстаріших автовиробників за величиною капіталізації. Новий рік акції Tesla почали з росту, в результаті чого капіталізація цього виробника електромобілів перевищила $700 млрд вперше в історії компанії.

За минулі дванадцять місяців курс акцій Tesla виріс у вісім з гаком разів, цінні папери компанії увійшли до складу індексу S&P 500 та зазнали розщеплення для забезпечення доступності інвесторам з невеликим бюджетом. Втім, при поточному курсі майже $730 за акцію вони знову віддаляються від інвесторів-початківців, хоча існуючі на фондовому ринку послуги зараз дозволяють розв’язувати цю проблему без будь-яких ініціатив з боку емітента.

Нагадаємо, що минулий рік компанія завершила з 499 550 відвантаженими електромобілями, трохи не дотягнувши до заповітного рубежу в півмільйона примірників. З іншого боку, обсяги виробництва електромобілів минулого року досягли 509 737 машин, тому складно заперечувати, що вони нарощуються дивовижними темпами. У четвертому кварталі, наприклад, Tesla випустила на 71% більше електромобілів, ніж роком раніше.

Аналіз цієї статистики, безсумнівно, надав підтримку курсу акцій Tesla. Розпочаті в Китаї продажі кросоверів Model Y місцевого збирання на якийсь час обвалили місцевий сайт компанії, що говорить про високий інтерес покупців. Позитивний інформаційний фон створили й чутки про прийдешнє оновлення Tesla Model S та Model 3.

Якщо розраховувати величину капіталізації Tesla за повною кількістю акцій, випущених емітентом, то вона досягла $820 млрд, обігнавши компанію Facebook з її $780 млрд. Дана методика враховує ті акції, які виплачуються керівництву в якості компенсації за працю. Саме цінні папери заснованої ним компанії формують основну частину доходу Ілона Маска (Elon Musk). Торік він зізнався у намірах витрачати ці доходи на освоєння космосу.

Віце-голова Blackstone Advisory Partners Байрон Він (Byron Wien) у своєму черговому прогнозі по найнесподіванішим подіям 2021 року згадав можливість покупки компанією Tesla когось із класичних автовиробників. Необхідний капітал для такого маневру компанія має у своєму розпорядженні, але питання полягає в іншому — якщо на всіх етапах розвитку Tesla Ілон Маск протиставляв свої підходи традиційно використовуваним конкурентами, навіщо йому знадобиться купувати іншого автовиробника в цьому році? Якби Tesla хотіла отримати доступ до конвеєра конкурентів, це ще можна було б пояснити раціонально, але для цієї компанії основним стримуючим фактором є обсяги доступних тягових акумуляторів, а ніхто з традиційних учасників автомобільного ринку допомогти їй у розв’язання цієї проблеми не зможе.

Джерело 3dnews

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше