Ілон Маск зізнався, що хотів би навчити спорткар Tesla Roadster парити над землею

Глава компанії Tesla Ілон Маск вже кілька років повторює, що в другому поколінні електричного суперкара Tesla Roadster запропонує спеціальну опцію у вигляді реактивних сопел. Вони будуть прискорювати машину за допомогою струменя стиснутого повітря, а також полегшувати маневрування на великих швидкостях. У новому інтерв’ю Джо Рогана (Joe Rogan) Маск заявив, що розглядає можливість використання цих сопел для того, щоб машина могла літати над землею.

«Я хочу, щоб вона могла літати. І знаєш, я все думав про те, як змусити цю штуку парити, щоб при цьому вона нікого не вбила. Можливо, щоб вона могла ширяти в метрі від землі або щось на зразок того. Навіть якщо вона з якоїсь причини впаде, то зламається тільки її підвіска, але людина не постраждає »- поділився Маск в новому подкасті Джо Рогана Joe Rogan Experience.

У разі реалізації цієї безумовно божевільної ідеї в електричному спорткарі, який Tesla збирається випустити в продаж у 2022 році, вона навряд чи знайде розуміння у служб держнагляду по техніці безпеки, пише ресурс The Verge. Цікаво, що багато хто з тих рішень, що вже закладені в електромобілях Tesla, таким же чином були спочатку подані в якості сміливих ідей. Багато з них викликали й продовжують викликати питання у регулюючих органів. Наприклад, в останній раз інтерес з боку Національного управління безпекою дорожнього руху (NHTSA) викликала ідея Маска оснастити оновлені версії електромобілів Model S і Model X штурвалом замість керма. Також автомобіль отримав можливість автоматично перемикатися між режимами паркінгу, заднього ходу, нейтральної передачі та режимом Drive.

Сам Роган поцікавився у Маска, чи не думає той, що штурвал може порушувати правила безпеки по експлуатації автомобілів на дорогах загального користування. «Ну, вони ж використовуються в” Формулі-1 “», – відповів Маск. На це Роган зауважив: «Так, але ти не користуєшся болідом” Формули-1 “для руху по громадських дорогах. Я, наприклад, люблю вільно класти одну руку зверху на кермо ».

Маск відповів, що в цьому немає проблеми, оскільки в більшості випадків за водія всю роботу буде робити електроніка машини. «Автопілот стає настільки ефективним, що більшу частину часу тобі взагалі не доведеться вести автомобіль самостійно. Чи зможеш покласти руку, наприклад, на коліно »- пояснив глава Tesla.

Джерело The Verge

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше