Ілон Маск вирішив сам реалізувати проєкт, від якого інші відмовилися

Глава Tesla і SpaceX повідомив, що його компанія Boring Company візьметься за будівництво швидкісної системи вакуумних поїздів Hyperloop. Раніше від проєкту відмовилась компанія Річарда Бренсона.
Як відомо, Boring Company спеціалізується на ритті тунелів і вже проклала один під Лас-Вегасом. Тому таке завдання для неї новим не буде. Компанія залучила 675 мільйонів доларів інвестицій і спробує побудувати систему Hyperloop.

Сама ідея Hyperloop належить американським інженерам Джеймсу Пауелу та Гордону Денбі, розробниками маглева, й була представлена ще у 2003 році. Проте саме Ілон Маск у 2013 році сформував її у тому вигляді, в якому ми знаємо її зараз. З того часу кілька компаній працювали над втіленням концепції, але сам Маск, посилаючись на зайнятість, від неї відмовився. Найдовше – близько 10 років – цим транспортом майбутнього займалася компанія Virgin мільярдера Річарда Бренсона, приятеля Маска. Але на початку 2022 року вона відмовилася від пасажирських перевезень Hyperloop на користь вантажних – технологічно їх запустити набагато простіше, ніж забезпечити безпеку пасажирських капсул.

У неділю, 24 квітня, Маск, відповідаючи на чиєсь повідомлення зі списком міст світу з найгірше організованим транспортом, оголосив, що “в найближчі роки Boring Company спробує побудувати працюючий Hyperloop”.

“У найближчі роки Boring Co спробує побудувати працюючий Hyperloop. З точки зору відомої нам фізики, це найшвидший з можливих способів дістатися з одного центру міста в інший на відстань менше 2000 миль. Для триваліших подорожей швидший [тільки] Starship”, – написав Маск.

Як зазначив мільярдер, серед переваг Hyperloop не тільки швидкість та підземні тунелі. Він не боїться поганої погоди й “навіть не помітить” ураган.

“Підземні тунелі нечутливі до погодних умов на поверхні (хорошим прикладом є підземні переходи), тому для Hyperloop не мало б значення, якби на поверхні вирував ураган. Ви б навіть не помітили”.

Нагадаємо, ідея технології Hyperloop полягає у тому, щоб розігнати до 1200 кілометрів за годину пасажирські та вантажні капсули в спеціальних вакуумних тунелях-трубах. Відсутність повітряного спротиву й інших транспортних засобів на шляху повинна значно прискорити доставку пасажирів та вантажів на великі відстані. На сьогодні в цьому напрямку створені лише кілька тестових полігонів, на яких проводилися запуски Hyperloop – з пасажирами й без них. Крім того, було підписано ряд договорів з різними країнами, які передбачали будівництво відповідної інфраструктури на їхніх територіях.

Про майбутню появу Hyperloop говорили навіть в Україні. Перший тунель повинен був з’єднати Дніпро та Київ, а дістатися зі столиці до Львова можна було би всього за пів години. Проте пізніше цю ідею назвали абсурдною і тодішній міністр інфраструктури Владислав Криклій повідомив, що ніякого Hyperloop в Україні не буде.

Джерело 24tv

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше