Ілон Маск переносить офіс Tesla з Каліфорнії в Техас

Американський виробник електромобілів Tesla переносить штаб-квартиру з Каліфорнії в Остін (штат Техас), де компанія торік розпочала будівництво підприємства. Про це повідомив глава компанії Ілон Маск, додавши, що Tesla планує розширювати операції в Каліфорнії, проте її можливості в цьому плані там обмежені. «Подивіться на наш завод у Фрімонті, він переповнений», – сказав Маск.

У грудні минулого року Ілон Маск повідомив, що перебрався в Техас, де знаходяться основні операції іншої його компанії – Space Exploration Technologies Corp. (SpaceX). Тоді він говорив в інтерв’ю The Wall Street Journal, що Каліфорнія «занадто розслабилася» у своєму статусі економічного лідера і стала менш привабливою для нього. Техас в останні роки привертає все більше технологічних компаній та стартапів, пропонуючи їм нижчі податки, менш жорстке, ніж в Каліфорнії, регулювання, а також більш доступне житло.

У третьому кварталі 2021 року Tesla поставила 241,3 тис. машин – це на 72% вище показника за аналогічний період минулого року. Всього з початку року світові поставки Tesla склали близько 627 тисяч електрокарів, що вже перевищило торішній показник в 499 550 штук. Аналітики компанії Wedbush очікують, що за 2021 рік Tesla продасть близько 900 тис. електромобілів по всьому світу.

Тим часом Tesla в черговий раз відклала запуск серійного виробництва електричного пікапа Cybertruck. Глава компанії Ілон Маск заявив, що прем’єра готового до випуску автомобіля відбудеться не раніше кінця 2022 року, а його масова збірка в великих обсягах почнеться тільки в другій половині 2023 року.

У тому ж 2023 році Ілон Маск обіцяв запустити виробництво нової моделі Tesla вартістю 25 тис. доларів – це буде компактний хетчбек з електричною силовою установкою, який буде продаватися по всьому світу. При цьому новинка може бути без рульового колеса і педалей – щоб автомобіль міг пересуватися тільки в режимі автопілота.

Крім того, на 2023 рік Tesla відклала випуск нового електричного суперкара Roadster, який спочатку повинен був стати на конвеєр у 2022-му. За словами Ілона Маска, причиною зсуву термінів стала нестача електронних компонентів, з якою зіткнулися практично всі автовиробники.

Джерело Укравтопром

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше