Hyundai припинить продаж ДВС-автомобілів в Європі з 2035 року і стане вуглецево нейтральною до 2045 року

В рамках виставки IAA Mobility 2021 компанія Hyundai Motor представила стратегію досягнення вуглецевої нейтральності до 2045 року. Комплекс заходів з досягнення цієї мети заснований на трьох ключових принципах: розширення модельного ряду екологічно чистого транспорту, розробці платформ нового покоління й інвестуванні в технології та рішення у сфері «зеленої» електроенергетики.

Так, Hyundai Motor зобов’язується в найближчі роки послідовно збільшувати частку автомобілів з нульовим рівнем викидів (ZEV) в структурі продажів. Згідно з планами Hyundai, до 2030 року 30% від усіх проданих у світі автомобілів марки припадатиме на моделі типу ZEV, а до 2040 року, за розрахунками компанії, акумуляторні електромобілі (BEV) і електромобілі на водневих паливних елементах (FCEV) становитимуть 80% В загальному обсязі продажів.

Якщо говорити про конкретні регіони, то починаючи з 2035 року Hyundai Motor планує продавати в Європі виключно автомобілі з нульовим рівнем викидів. А до 2040 року Hyundai відмовиться від продажу автомобілів, що працюють на викопному паливі, на всіх основних ринках, підтримавши тим самим перехід на «зелений» транспорт.

У серпні 2020 року Hyundai Motor представила новий суббренд акумуляторних електромобілів IONIQ, трохи пізніше компанія розсекретила глобальну електричну модульну платформу E-GMP для акумуляторних електромобілів (BEV). Представлений в лютому 2021 року кросовер IONIQ 5 став першим акумуляторним електромобілем Hyundai, побудованим на платформі E-GMP. Наступним на ринок вийде електромобіль IONIQ 6, заснований на концепті Prophecy.

У компанії також нагадали, що вже понад 20 років інвестують в розробку технологій водневих паливних елементів. У 2013 році компанія Hyundai представила ix35 – перший у світі серійний водневий електромобіль, за яким у 2018 році вийшов NEXO – перший водневий кросовер. У 2020 році клієнти компанії Hyundai у Швейцарії отримали XCIENT Fuel Cell – першу в світі серійну важку електричну вантажівку, що працює на водневих паливних елементах. Нещодавно в Мюнхені компанія Hyundai провела презентацію водневого автобуса Elec City Fuel Cell, який зараз проходить випробування на європейських дорогах.

Також в компанії активно інвестують в розробки транспортних платформ нового покоління. До них відноситься цілий ряд таких інноваційних транспортних засобів, як кошти міської повітряної мобільності UAM (Hyundai S-A1) і безпілотні автомобілі (роботаксі Hyundai Ioniq 5).

Стратегія Hyundai Motor з досягнення вуглецевої нейтральності не обмежується простим переходом на автомобілі з нульовим рівнем викидів. Вона націлена на забезпечення екологічно чистої й «зеленої» електроенергії всіх учасників. Під цим мається на увазі не тільки використання на виробничих майданчиках компанії електроенергії, отриманої з поновлюваних джерел, а й довгострокові інвестиції в такі технології майбутнього як виробництво «зеленого» водню, підключення електромобілів до загальної мережі з можливістю повернення електроенергії (V2G) і принцип повторного використання акумуляторів в Системі зберігання електроенергії (SLBESS).

Очікується, що значно знизити рівень викидів вуглецю допоможе так званий «зелений» водень, одержаний за допомогою електролізу води від джерел енергії з низьким рівнем викидів вуглецю. В рамках розвитку партнерства в сфері виробництва «зеленого» водню компанія Hyundai Motor надала підтримку глобальним стартапам, таким як H2Pro. Крім того, Hyundai планує побудувати відповідну інфраструктуру в країнах з сильною державною підтримкою і розвиненою альтернативною енергетикою.

Джерело hyundai

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше