Головну смугу аеропорту Бориспіль закривають щодня: навіщо це роблять

Головну смугу аеропорту Бориспіль 18L/36R із бетонним покриттям щодня закривають на 1-1,5 години для ремонту. Ця інформація показується у спеціальних повідомленнях НОТАМ для льотного складу.

Як резервна залишається стара смуга 18R/36L, побудована 50 років тому. Однак показник міцності покриття (PCN) становить 39 одиниць, тоді як в основної смуги 113.

Тому аеропорт Бориспіль на час закриття головної смуги не може приймати деякі літаки з повним завантаженням. Через це у лоукостера Wizz Air Abu Dhabi виникли хронічні затримки рейсу Київ-Абу-Дабі-Київ. Його розклад зроблено так, що за невеликого відхилення від графіка літак потрапляє у вікно, коли основна смуга закрита на ремонт.

В аеропорту Бориспіль повідомили, що на смузі 18L/36R проводять регламентні роботи – планове обслуговування деформаційних швів.

“Оскільки заливка деформаційних швів має відбуватися за відсутності опадів, роботи виконуються поетапно, щоб забезпечити безпеку польотів та безперебійну операційну діяльність в осінньо-зимовий період”, – додали в прес-службі підприємства.

На цей час Wizz Air Abu Dhabi вирішив змінити графік польотів до Борисполя, щоб не потрапляти до тимчасового вікна робіт на смузі. З 31 жовтня лоукостер зрушив приліт та виліт рейсів Київ-Абу-Дабі-Київ на 2 години пізніше.

Джерело avianews

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше