Голова Microsoft: «У нас є дозвіл на створення нового інтернету»

Незабаром після того, як Сатя Наделла став у 2014 році гендиректором Microsoft, йому почали радити закрити підрозділ відеоігор Xbox і сконцентруватися на хмарних обчисленнях. Але він вчинив інакше, побачивши можливість створення нової клієнтської бази в спільноті онлайн-ігор. Його першою угодою на новому посту стала покупка гри Minecraft. І нещодавно Microsoft стала третьою за доходами ігровою компанією світу після Tencent та Sony, заплативши $75 млрд за придбання Activision Blizzard, розробника Warcraft, Call of Duty та Candy Crash.

Угода Microsoft з придбання Activision Blizzard показує не тільки неослабний інтерес компанії до сфери відеоігор, але і говорить про роль онлайн-взаємодій у роботі, освіті та розвагах майбутнього. Покупка вказує на те, що Microsoft збирається відправитися в «метавсесвіт» – безмежний віртуальний простір, який поспішають створити гіганти ІТ, пише Ars Technica. В інтерв’ю Financial Times комерційний директор компанії Сатя Наделла розповів, як відеоігри змінять вигляд наступної обчислювальної платформи.

«Що таке метавсесвіт? — запитує Наделла. — Метавсесвіт — це, по суті, створення ігор. Вона про те, щоб помістити людей, місця, предмети у фізичний двигун і потім всі ці люди, місця, предмети у фізичному двигуні матимуть відношення один до одного. Незабаром ви будете сидіти в конференц-залі у вигляді аватарів, голограм або навіть 2D-поверхонь, з об’ємним звуком. І знаєте що? Все це ми вже робили раніше в іграх».

Підхід Microsoft до розробки метавсесвіту полягає в демократизації створення ігор, щоб кожен бажаючий міг мати можливість побудувати будь-який простір і населити його цифровими людьми та предметами на свій розсуд.

«На мій погляд, чудово справляючись зі створенням ігор, ми отримуємо дозвіл побудувати цю нову платформу, яка, фактично, і є новий інтернет: втілена присутність,— пояснив Наделла. — Сьогодні я граю в гру, але не в грі. Тепер ми можемо почати мріяти, що за допомогою метавсесвіту я зможу буквально перебувати всередині гри, як і в конференц-залі під час наради».

Інший варіант застосування ігрових технологій у бізнес-процесах, за словами глави Microsoft, це створення цифрових двійників підприємств або об’єктів. Можна зробити копію фабрики й спробувати візуалізувати її роботу, щоб потім оптимізувати її. Це теж вже є у відеоіграх.

За визнанням Наделли, Microsoft будує «додатки для метавсесвіту». Досвід компанії в бізнес-додатках, інструментах підвищення продуктивності, проведення конференцій і створення ігор – все це буде перенесено на єдину платформу. Аватари, за допомогою яких люди спілкуватимуться у віртуалі, придбають третій вимір. Користувачі зможуть отримувати інформацію і з голосу, і з тривимірного зображення особи, як ми звикли в реальному житті.

Компанія Microsoft може наслідувати приклад Apple та Google і створити пропрієтарне обладнання для своїх майбутніх пристроїв. Минулого року ІТ-гігант опублікував відразу кілька вакансій для розробників з досвідом у створенні SoC («Система на кристалі»), для роботи в команді Surface, яка займається ноутбуками, планшетами та смартфонами.

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше