Глава Audi: «Електромобілі з великим запасом ходу – це тимчасове явище»

Гендиректор Audi Маркус Дюсманн вважає, що якісні та ємні акумулятори коштують надто дорого й автовиробники незабаром відмовляться від далекобійних електромобілів. Але це не означає, що в електрифікації немає майбутнього – навпаки, повсюдне поширення інфраструктури зробить електричний транспорт дешевше і компактніше. Дюсманн вважає, що мислення споживачів перебудується і вони будуть вважати нормою, що електромобілі їдуть не так довго, як бензинові авто, але їх підзарядка доступна на кожному розі.

«Установка величезних акумуляторів на тисячі кілометрів, я не думаю, що ця тенденція збережеться. Пізніше вони підуть, тому що інфраструктура зарядних станцій стане щільніше, а досвід клієнтів зміниться. Сьогодні ви йдете на заправку та отримуєте паливо, і це дуже природно. З електромобілями це поки відбувається не так природно, тому ви будете повинні трохи скорегувати свою поведінку », – заявив глава Audi в ході інтерв’ю порталу Roadshow.

Цікаво, що сама Audi поки не слідує баченню свого гендиректора – останній Audi e-tron GT отримав великі габарити – 4989 мм у довжину і 1964 мм в ширину — і акумулятор місткістю 85 кВт.год, що забезпечує запас ходу в 487 кілометрів, згідно з тестами WLTP. Такий підхід Дюсманн пояснив правилами ринку — Audi прагне відповідати актуальним вимогам споживачів, але готова адаптуватися й відповідно до майбутніх змін. Нинішній законодавець моди – компанія Ілона Маска Tesla.

«Велика частина галузі починала з батарей набагато меншого розміру. А Tesla почала з величезних акумуляторів, і ми бачимо, наскільки важливий такий діапазон для наших клієнтів. Ось чому ми інвестували в більший діапазон. З цього моменту ви будете бачити розробку автомобілів відповідно до вимог, тому зараз споживачі отримають більше місця для установки великих акумуляторів ».

Audi e-tron GT — це флагманська модель компанії й ідейний наступник базової e-tron. Крім великого акумулятора, електромобіль поставляється з системою для швидкої зарядки – до 100 км можна проїхати після п’яти хвилин зарядки та поповнити батарею від 0% до 80% за 22,5 хвилини. При цьому e-tron GT розганяється від 0 до 100 км / год за 3,3 секунди й пропонує максимальну швидкість у 250 км /г внаслідок двох двигунів — переднього потужністю 238 к.с і заднього — 456 к.с.

Варто відзначити, що точка зору Дюсманна – не популярна серед конкуруючих виробників електромобілів. Частина компаній – такі як Tesla, General Motors і Mercedes – зараз працює над більш ємними акумуляторами, які ще сильніше збільшать запас ходу їх автомобілів. Інші – наприклад, китайська Nio – вдаються до нестандартних рішень і виробляють знімні акумуляторні блоки, які надаються в оренду і швидко змінюються як картриджі на спеціальних станціях.

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше