Google звинуватили в незаконній монополізації ринку онлайн-реклами

За повідомленнями джерел мережі, група генеральних прокурорів США подала антимонопольний позов до Google, звинувативши компанію, яка входить до Alphabet, в незаконній монополізації ринку онлайн-реклами. Позивачі впевнені, що частка, яка отримується IT-гігантом від рекламних угод на спеціалізованій біржі компанії від двох до чотирьох разів більша, ніж комісія, яку стягують конкуренти.

У повідомленні сказано, що на американському ринку Google отримує від 22 до 42% рекламних витрат, які проходять через платформи компанії. На думку авторів позову, нові дані проливають світло на те, як пошуковий гігант отримує вигоду зі свого панівного становища в сегменті онлайн-реклами. Отримана Google частка від угод на рекламній біржі компанії в кілька разів перевищує комісію, яка стягується на аналогічних платформах конкурентів. Також стверджується, що Google використовує стратегію завищення вартості інтернет-реклами, через що користувачам послуг компанії доводиться підвищувати ціни на свої товари.

Новий антимонопольний позов генеральних прокурорів був поданий до суду Південного округу Нью-Йорка і незабаром він буде розглянутий в рамках відповідного судового розгляду. В Google новий антимонопольний позов назвали неправомірним, додавши, що встановлена компанією плата за онлайн-рекламу нижча, ніж в середньому по галузі.

Джерело The Wall Street Journal

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше