Ford кинула виклик Tesla та GM з новою системою базового автопілота

Ford в цьому році обіцяє в рамках оновлення ПЗ забезпечити функцію базового автопілота (коли на шосе водій може відпустити кермо) для пікапа F-150 2021 року та деяких моделей Mustang Mach-E 2021 року. Технологія розроблена, щоб конкурувати з аналогічними пропозиціями Tesla та GM.

Ця функція базового автопілота використовує камери, радарні датчики та програмне забезпечення для роботи комбінації адаптивного круїз-контролю, центрування смуги руху і розпізнавання дорожніх знаків. В анонсі компанія повідомила, що система пройшла в рамках дорожніх випробувань 800 тисяч кілометрів.

Виконавчий директор компанії Джим Фарлі (Jim Farley) зазначив, що таке масштабне тестування дозволяє позбавити клієнтів Ford від необхідності виступати в якості бета-тестерів нового ПО (явний натяк на Tesla). Система також спирається на камеру в салоні, яка відстежує погляд і положення голови, щоб гарантувати, що очі водія не випускають дорогу з поля зору.

Такий автопілот буде доступний на автомобілях, оснащених технологією Ford Co-Pilot360, і зможе працювати тільки на певних ділянках розділених автомагістралей. Система, яка буде розгорнута з допомогою оновлень програмного забезпечення до кінця року, спочатку буде доступна на більш ніж на 160 тисячах кілометрів доріг.

Система має свою ціну. Програмне забезпечення BlueCruise, яке включає в себе трирічний період обслуговування, буде коштувати $600. Ціна модернізації обладнання буде залежати від автомобіля. Наприклад, власникам F-150 доведеться викласти ще $995 за апаратні системи, в той час, як користувачі обраних варіантів Mustang Mach-E будуть змушені доплатити $2600.

У той час як майже кожен автовиробник пропонує деякі функції допомоги водієві, Ford явно прагне конкурувати з GM та Tesla — двома компаніями з найбільш просунутими такими системами. Важливо переконати клієнтів, що технологія вартує витрачених коштів. Ford планує продати за перший рік понад 100 000 автомобілів з BlueCruise.

Ford відзначає, що її система взаємодіє з водіями різними способами, включаючи зображення тексту і синіх світлових сигналів на приладовій панелі, що, за словами виробника, ефективно навіть для тих, хто страждає на дальтонізм.

Так звана технологія допомоги водієві BlueCruise в майбутньому буде пропонуватися і в інших моделях автомобілів Ford. Водії, які виберуть цю систему, будуть продовжувати отримувати оновлення програмного забезпечення паралельно з удосконаленням. Ford обіцяє, що майбутні поліпшення включають можливість зміни смуги руху після натискання кнопки, а також передбачення та керування швидкістю автомобіля для кругових поворотів та кривих. Компанія заявила, що планує випускати регулярні картографічні поновлення.

Джерело techcrunch

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше