Електромобілі Tesla індійського виробництва обіцяють стати найдешевшими в світі

Як і інші прогресивні уряди, влада Індії також прагне до декарбонізації. В цьому плані свою роль зіграють електромобілі. Для Індії важливо розгорнути виробництво електрокарів у себе і не лише складання, а повноцінне з випуском комплектуючих на місці. Першим кроком у цьому напрямку має стати будівництво заводу з випуску електромобілів Tesla. Для стимуляції цих планів влада Індії обіцяє найнижчі виробничі витрати у світі.

Індія готова запропонувати Tesla такі стимули, щоб вартість виробництва електромобілів компанії була навіть менше, ніж в Китаї, якщо автовиробник візьме на себе зобов’язання розгорнути виробництво в країні. Ілон Маск у твіттері обіцяє побудувати в Індії завод, а влада штату Карнатака навіть анонсували цю подію. За фактом Маск лише зареєстрував в Індії дочірню компанію Tesla Motors India and Energy Private Limited з офісом в Бангалорі та, за чутками, з середини цього року планує почати імпорт електромобілів Model 3 в цю країну.

Вчора міністр транспорту Індії Нітін Гадкарі (Nitin Gadkari) сказав: «Уряд подбає про те, щоб вартість виробництва Tesla була найнижчою в порівнянні зі світовими показниками, навіть з Китаєм, коли вони почнуть виробляти свої автомобілі в Індії. Ми це забезпечимо». Але поки влада не озвучила комплексу заходів зі стимулювання виробництва електромобілів в країні. Більш того, в уряду Індії немає конкретних планів з декарбонізації виробництва й економіки в цілому, крім зобов’язань за Паризькою угодою.

На тлі Індії та інших країн Китай виглядає зразком по реалізації довгострокових програм по декарбонізації того ж транспорту. Наприклад, торік в Китаї було продано 1,25 млн електромобілів із загального числа 20 млн штук, а в Індії тільки 5000 з 2,4 млн. У Китаї прискорено створюється інфраструктура з обслуговування електричного транспорту, а в Індії це все в зародковому стані. Тому при всій повазі до влади Індії слід визнати, що одними обіцянками ситий не будеш.

Щоб повноцінне виробництво електрокарів Tesla в Індії було дешевше, ніж в Китаї, необхідні грандіозні структурні зміни в масі галузей, а це – роки й роки роботи. Як наочний приклад можна привести плани побудувати в Індії завод з випуску напівпровідників. Цим планам скоро буде два десятки років, і ніхто так і не почав цей процес.

Додайте SUNDRIES у вибрані джерела Google Новини

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Вам також може сподобатись
Коментарі
Loading...