Для Foxconn електромобілі стануть важливішими за смартфони

Важко заперечувати високу активність Foxconn у пошуку партнерів та клієнтів для розвитку бізнесу з виробництва електромобілів. Дійсно, керівництво тайванського гіганта не приховує, що з часом сподівається вивести цей вид діяльності на перший план, а побутова електроніка на чолі зі смартфонами залишиться на другому.

Нагадаємо що ця китайська компанія виготовляє смартфони та іншу техніку для Apple.

До 2025 року Foxconn, як очікується, контролювати не менше 10% ринку компонентів електромобілів та послуг з їх складання.

Вже підписана домовленість про співпрацю з китайським автогігантом Geely, в наступному році Foxconn почне збирати електрокари марки Byton, після чого освоїть виробництво електрокарів Fisker. Не виключено, що останній буде зібраний в США або Мексиці, де Foxconn збирається побудувати компанію або перепрофільовувати наявні підприємства.

Відкрита платформа MIH, яка дозволяє практично будь-якій компанії освоїти постачання електромобілів, буде приблизно на 80% забезпечена компонентами Foxconn та її партнерами.

Відсутність двигуна внутрішнього згоряння в електромобілях значно полегшує розширення на цей новий ринок для компанії, як зізнаються представники Foxconn в інтерв’ю Nikkei Asian Review.

Молода японська компанія, Tier IV, допоможе Foxconn створити програмне забезпечення автопілота з відкритим вихідним кодом. На відміну від бізнесу по виробництву смартфонів, яке передбачає високу концентрацію підприємств в одному місці, у виробництві електрокарів Foxconn розмістить їх ближче до основних ринків збуту в різних регіонах світу. Це знизить витрати на доставляння готових електромобілів споживачам.

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше