Дістатись з Нью-Йорка до Лондона можна буде менш ніж за годину

Американський авіавиробник Aerion оголосив про розробку надзвукового літака, розрахованого на 50 пасажирів. У AS3 буде запас ходу в 11 тис. кілометрів і максимальна швидкість польоту 6,4 тис. км / год. У роботі над першим надзвуковим авіалайнером Aerion сфокусується на «стійких технологіях» – розробник прагне уникнути помилок конкурентів внаслідок синтетичного палива і запатентованого двигуна. Запуск серійного виробництва намічений на другу половину цього десятиліття.

Пасажирські перельоти на надзвукових швидкостях – це не унікальне явище. Авіакомпанії Air France і British Airways експлуатували аналогічне судно Concorde з 1971 року, але у 2003 прийняли рішення відмовитися від літака через низку технічних складнощів – Concorde вимагав занадто багато палива, двигуни працювали нестабільно і генерували значно більше викидів CO2, ніж звичайні літаки. За словами виконавчого директора Aerion Тома Вайса, Aerion готова позбутися цих недоліків за допомогою запатентованого палива і нової конструкції двигуна, а потім комерціалізувати надзвукові лайнери нового покоління до 2030 року.

Технології Aerion покладаються на синтетичне паливо і процес, відомий як пряме захоплення повітря. Останній зменшує поширення двоокису вуглецю при використанні синтетичного палива і робить перельоти чистіше. Додаткова особливість Aerion – запатентована технологія мінімізації звукового удару в момент подолання надзвукового бар’єру. У компанії стверджують, що цей фактор прискорить розгортання AS3 і спростить польоти надзвукових літаків над великими містами.

Зараз компанія працює над першим прототипом і обіцяє показати тестовий AS3 в кінці цього року, повідомляє Bloomberg. Якщо багаторічна серія випробувань надзвукового авіалайнера пройде успішно, Aerion забезпечить швидкі перельоти з Нью-Йорка до Лондона менш ніж за годину.

Джерело bloomberg

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше