Через відключення Internet Explorer 49% компаній Японії не можуть повноцінно працювати

Те, що Microsoft відключила Internet Explorer 15 червня, спричинило паніку серед багатьох компаній та державних установ Японії. Вони до останнього зволікали з оновленням своїх сайтів, хоча ресурси були сумісні лише з Internet Explorer.

49% організацій в Японії використовували саме Internet Explorer для роботи ще у березні 2022-го. Браузер потрібен був, щоб відстежувати відвідуваність співробітників, для розрахунку витрат та інших внутрішніх інструментів.

Понад 20% організацій не знали або не зрозуміли, як перейти на інші браузери після завершення роботи Internet Explorer.
З квітня токійський розробник програмного забезпечення Computer Engineering & Consulting був завалений запитами про допомогу. Це були державні структури, фінансові установи, виробничі й логістичні компанії, які керують сайтами, сумісними лише з Internet Explorer.

У Computer Engineering & Consulting очікують, що хаос серед клієнтів триватиме «кілька місяців».

«Вони знали [про поетапне припинення роботи] давно, але, мабуть, відкладали розв’язання проблеми», — сказав представник компанії.

У Microsoft заявили, що рішення відмовитися від Internet Explorer значною мірою пов’язане з тим, що розробники рідше роблять свої сайти сумісними з ним. З 2015-го корпорація не випускала нових версій браузера.

Microsoft закликає людей користуватися Edge, який побудований на Chromium і працює в усіх підтримуваних версіях Windows і macOS. Якщо існує реліктовий сайт, який все ще потребує Internet Explorer, щоб його відкрити, люди, які використовують браузер Edge, зможуть запустити його в «режимі IE».

Джерело dou

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше