CATL запускає новий бізнес – заміну батарей в електромобілях за 1 хвилину

Найбільший виробник батарей з Китаю Contemporary Amperex Technology Limited (CATL) оголосив про створення нового бізнесу. Займатиметься ним буде дочірнє підприємство EVOGO — суббренд, який побудує в Китаї мережу сервісів зі швидкої заміни акумуляторів в електромобілях. Як повідомляє Reuters з посиланням на представників CATL, з новими станціями EVOGO автовласники зможуть замінити батарею у своєму EV всього за одну хвилину.

Ідея «гарячої» заміни елементів живлення не нова аналогічну концепцію вже реалізував китайський стартап Nio у своїх електромобілях на китайському і норвезькому ринках. Компанія дозволяє власникам електричних автомобілів бренду заїхати на спеціалізовану станцію і повністю замінити блок з акумуляторами, уникаючи очікування зарядки. Технічно CATL планує створити аналогічне рішення, проте різниця між Nio і провідним постачальником батарей полягає в розмаху підприємства.

Якщо станції Nio обмежені електромобілями одного бренду, а компанія управляє всього 700 такими сервісами, то CATL має достатні потужності, щоб вивести служби із заміни батарей на національний рівень. Постачальник обслуговує практично всіх провідних автовиробників – батареями CATL користуються в Tesla, Volkswagen, Hyundai, Daimler і багатьох інших компаніях. Це означає, що технічні специфікації батарей уже відповідають стандартам, за якими працюватимуть станції EVOGO. А враховуючи, що сама CATL і є постачальником, сервіси завжди будуть отримувати необхідну кількість акумуляторів.

У пресі, присвяченій запуску підрозділу, генеральний менеджер CATL Чен Вейфен розповів, що на першому етапі станції будуть розгорнуті в 10 великих містах Китаю. Першим сумісним електромобілем для EVOGO стане Bestune NAT – нова модель від китайського концерну FAW Group. З часом CATL збільшить як кількість станцій, так і автомобілів, що підтримуються. За словами Вейфена, мета компанії полягає в тому, щоб перетворити батареї на послугу, а не на споживчий продукт.

«Ми розглядаємо акумулятор як продукт загального користування, а не споживчий продукт для особистого користування», — пояснив представник CATL.

У компанії також зазначили, що EVOGO прагне розв’язувати проблему занепокоєння споживачів з приводу запасу ходу, незручності довгої зарядки ємних акумуляторів і високих витрат на купівлю електромобіля, в ціні якого близько 30% це вартість батареї. У перспективі поширення станцій по заміні акумуляторів знизить поріг входу в галузь електрифікації, вважають у компанії. Перші зарядні станції EVOGO будуть запущені в Китаї в найближчі місяці.

Джерело reuters

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше