Бренд Amazon став найдорожчим у світі

У порівнянні з минулим роком, вартість бренду ітернет-рітейлера виросла на 17,5%

Американська компанія Amazon третій рік поспіль займає перше місце в рейтингу найдорожчих брендів світу. Вартість бренду компанії в 2020 році перевищила рекордні $220 млрд. Про це сказано в щорічному звіті консалтингової фірми Brand Finance.

Згідно зі звітом, вартість бренду Amazon в цьому році зросла на 17,5% і досягла $220,79 млрд у порівнянні з $187,9 млрд у минулому.

C третього на друге місце пересунувся техно-гігант Google. Його вартість зросла на 11,9% до 159,72 млрд. На третьому місці опинилася компанія Apple, вартість якої в порівнянні з минулим роком скоротилася на 8,5% і склала $140,52 млрд.

Корпорація Microsoft зайняла в рейтингу четверте місце з вартістю $117,07 млрд, а на п’ятому місці опинилася південнокорейська компанія Samsung, чия вартість склала $94,49 млрд.

У топ-10 найбільш цінних світових брендів також увійшли ICBC Bank, Facebook, Walmart, Ping An і Huawei.

Відзначається, лідером за сукупною оцінкою брендів компаній став технологічний сектор, другим – банківський сектор, а ритейл посів третє місце. Сукупна вартість брендів техно-компаній в топ-500 рейтингу досягла $986,5 млрд.

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Джерело Ліга.Бізнес
You might also like
Комментарі
Loading...

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. AcceptRead More