Байден обрав дизайн нового літака президента США (фото)

Дивіться як він виглядатиме

Президент США Джо Байден обрав ліврею для нового президентського літака та відмовився від дизайну, який затвердив попередній президент Дональд Трамп.

Формальною причиною відмови від синьо-червоно-білого варіанту Трампа стала необхідність додаткової сертифікації літака.

Як повідомляють Повітряні сили США, які забезпечують перевезення голови держави, синій колір нагрівається сильніше. Його використання призвело б до додаткових сертифікаційних перевірок компонентів авіалайнера.

Президент США Дональд Трамп показує журналісту ABC News варіант нового забарвлення для борту №1 (Air Force One)

Обраний варіант фарбування президентського літака – це трохи модифікована ліврея, яку для президентского флоту розробив ще в 1960-ті роки дизайнер Раймонд Лоуї за участі подружжя Кеннеді.

На оновленому варіанті часів Кеннеді змінять відтінок основного блакитного кольору – він стане трохи темніше. Також у носовій частині фюзеляжу не буде секції з полірованого металу. Це пов’язано з тим, що матеріали обшивки сучасних літаків не дозволяють це робити.


Нова ліврея літака президента США VC-25B Air Force One, яку схвалив Джо Байден. Фото: US Air Force

Модифікація Boeing 747 – Boeing VC-25 – яка використовується для перевезення президента США. Фото: U.S. Air Force

Новий літак президента США

Зараз президент США літає на авіалайнері VC-25A на базі цивільного літака Boeing 747-200B.

Для потреб глави держави збудували два таких повітряні судна, які є повністю ідентичними. Якщо один борт зламається, то інший може його одразу підмінити.

Ці літаки заступили на службу в 1990 році за часів президента Джорджа Буша старшого.


VC-25A Air Force One. Фото: The White House

За своєю суттю, VC-25A є літаючим Білим домом та командним пунктом. Коли на борту перша особа держави, літак отримає позивний Air Force One або борт №1. З будь якої точки світу президент США може керувати державою та армією завдяки спеціальному обладнанню, яке є на борту.

Літаки можна дозаправити у повітрі, та вони мають захист від електромагнітного імпульсу – тобто зможуть продовжити політ навіть у разі ядерного вибуху.

Потреба в оновленні виникла через поважний вік VC-25A. Як наслідок виникають проблеми з запчастинами, збільшуються витрати на технічне обслуговування, розповіли в Повітряних силах США. До того ж в літаках стоїть старе обладнання, яке не забезпечує спроможність, на яку здатна сучасна техніка.

Оновлений літак президента США має назву VC-25B та створений на базі сучасної версії пасажирського літака Boeing 747-8.


Нова ліврея літака президента США VC-25B Air Force One, яку схвалив Джо Байден. Фото: US Air Force

Для економії витрат оновлений борт №1 створюють на базі двох Boeing 747-8, які Boeing побудував для російської авіакомпанії “Трансаеро”. Через банкрутство авіаперевізника ще в 2015 році ці авіалайнери ніколи не були передані для перевезень пасажирів та стояли під парканом.

Отже, цивільні Boeing 747-8 перетворять на президентський літак VC-25B шляхом глибокої трансформації. На борту встановлять спеціальне комунікаційне обладнання, потужну електричну систему, медичний зал, спеціальний інтер’єр, систему самозахисту.

Також VC-25B, на відміну від цивільного аналога, отримає можливості для обслуговування в аеропортах на базі власного обладнання. Наприклад, в фюзеляжі з’являться трапи, за допомогою яких президент та супроводжуючі можуть виходити з літака.

За даними Повітряних сил США, перший оновлений борт №1 надійде для перевезень президента в 2027 році, другий – в 2028 році. До того моменту глава держави буде літати на літаках VC-25A. На той момент їм виповниться вже 38 років.

Джерело avianews

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше